شناسهٔ خبر: 56375186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز ثبت‌نام ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

زهرا آقایاری

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: فرآیند ثبت‌نام ورودی‌های مقطع کارشناسی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از دیروز (۴ مهرماه) آغاز شده و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر شیوخی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرآیند ثبت‌نام دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، عنوان کرد: کلاس‌های درسی دانشجویان ورودی مقطع کارشناسی ۱۴۰۱، از نیمه دوم مهرماه امسال آغاز خواهد شد. ثبت‌نام دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز از اواخر شهریورماه آغاز شده و طی مدت زمان اعلامی از سوی دانشگاه، مدارک مورد نیاز توسط دانشجویان در سامانه آموزشیار بارگذاری شد.

وی افزود: شروع سال تحصیلی برای همه ورودی‌های مهرماه امسال از نیمه دوم ماه جاری خواهد بود و کلاس‌های آموزشی ورودی‌های سابق نیز از دوم مهرماه آغاز شده است و همه کلاس‌های مقاطع مختلف تحصیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر لزوم مراجعه حضوری دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد، تصریح کرد: فرآیند ثبت‌نام اولیه دانشجویان ورودی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی حضوری و با همراه داشتن مشخصات شناسنامه‌ای و تحصیلی است و در ادامه بارگزاری مدارک به صورت مجازی در سامانه آموزشیار انجام خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به فرآیند ثبت‌نام خوابگاه دانشجویان، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام واحدهای خوابگاه برای دانشجویان غیربومی همزمان با ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی در محل معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما