شناسهٔ خبر: 56374934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری همایش تجلیل از سربازان برتر درشوشتر

مسول روابط عمومی سپاه شوشتر خبراز برگزاری همایش تجلیل از سربازان برتر نیروهای نظامی وانتظامی درشوشتر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج وبه همت ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ودر هفته دفاع مقدس از سربازان برتر نیروهای نظامی وانتطامی با حضور فرماندهان ،مسولان،وسربازان یگانهای ارتش ،سپاه وفراجا در سالن تالار فرهنگ برگزارشد.
سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در حاشیه این مراسم ودرگفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای هشت دفاع مقدس به نقش وجایگاه سربازان در نیروهای مسلح اشاره وخاطرنشان کرد؛سربازان در کشور ما جزو بهترین وپاک ترین انساهای هستند که در راه عزت واستقلال مهین عزیزمان با شوق واشتیاق خود پابه عرصه جهادو ایستادگی در مقابل دشمنان گذاشته اند ویکی از بهترین روزهای عمر خودرا صرف امنیت وکیان انقلاب اسلامی می کنند.
ایشان سربازان امروز کشور را با سربازهای زمان طاغوت مقایسه وافزود: درزمان رژیم پهلوی سربازان یکی از ابزارهایی بودند که جهت مقابله با مردم ونظام از آنها استفاده می شد ولی به فضل خدا وبه برکت خون شهدا سربازان امروز در نیروهای مسلح کشورمان پشتوانه های مهم واصلی دربعضی از عرصه های یاری رسان مردم بودند.
ایشان خطاب به سربازان گفت؛شما باید از این فرصتی که به شما در خدمت به نظام جمهوری اسلامی داده شده است بهترین بهره وسود را ببرید چرا که آینده این کشور وانقلاب در دستان شما می باشد.
فرمانده سپاه شوشتر خاطرنشان کرد: سربازان در نیروهای مسلح امروزه در کنار خدمت وظیفه خودبا کلاسهای فنی وحرفه ای گذراندن دوره های مختلف جهت ایجاد شغل آشنا می شوند که خوداین میتواند تحول خوب وچشمگیری در روند اشتغال زایی فراهم نماید.
درادامه این مراسم از سربازان برترونمونه نیروهای مسلح شهرستان که بهترین عملکرد را در یگان خودداشته اند تقدیر وتشکرشد.

نظر شما