شناسهٔ خبر: 56374626 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

ویژگی سبد حصیری شمال در چه می باشد؟

حصیر بافی از زمان های قدیم به عنوان یک هنر دستی شناخته شده است. خرید سبد های حصیری سوغات شمال بسیار پر تقاضا هستند. پیش تر از این، حصیر بافی یک فعالیت سرگرم کننده برای زنان و دختران روستایی بود اما امروزه از آن به عنوان شغل و کسب درآمد استفاده می کنند.

صاحب‌خبر -

حصیر بافی بیشتر در شهر های جنوبی و شمالی ایران رواج دارد به این دلیل که مواد اولیه این محصول ارزان بوده و همیشه در دسترشان است. مثلا شهر خوزستان در جنوب کشور بیشتر از شهرهای دیگر حصیر بافی انجام می دهند چون نخل های زیادی دارد. این هنر دستی طرفداران زیادی بین مردم دارد و از آن در تزئین خانه های خود زیاد استفاده می کنند.البته این حصیر ها کاربرد های زیادی هم دارند مثل سبد خرید، سطل زباله، زیر قابلمه و...

مجموعه آراد برندینگ یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه تولید و فروش سبد های حصیری میباشد ما با در اختیار داشتن سالها تجربه در حوزه فروش و صادرات این نوع محصولات حصیری میتوانیم به شما در بحث صادرات و یا حتی در ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت ها را در بازار کمک کنیم.

مقایسه قیمت های دیگر فروشگاه ها با قیمت های ما میتواند گواه بر این مدعا باشد که ما بهترین قیمت ها را در این مجموعه به شما ارائه میدهیم. برای ثبت سفارش و خرید از مجموعه ما میتوانید به سایت ما مراجعه کنید یا با استفاده از شماره های درج شده در سایت با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

خرید سبد حصیری شمالی

از آن جا که بافت سبد های حصیری در شمال هم رواج دارد می توان به عنوان سوغات شمال نام برد. در شمال ایران حصیر بافی به دو روش انجام می شود؛ حصیر بافی با دست و حصیر بافی با دستگاه.

در روش حصیر بافی با دست، حصیر را با استفاده از دست و چاقو می بافند. در روش حصیر بافی با دستگاه، بافت حصیر ها بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود.

علاوه بر این ها می توانید از محصولات حصیری در تزئینات خانه خود استفاده کنید و زیبایی خانه خود را چند برابر کنید. سبد های حصیری به دلیل اینکه از مواد اولیه طبیعی استفاده شده و به دست بانوان خوش ذوق کشورمان با دقت ساخته شده بسیار با کیفیت، با دوام و با ارزش هستند.

سبد حصیری شمال

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سبد حصیری علاقه مندید، می توانید آنها را از شهر های شمالی کشور خرید کنید. سبد حصیری شمال  را با استفاده از ساقه های نی به هم می بافند و این محصولات زیبا و کاربردی را خلق می کنند. محصولات حصیری با توجه به نوع ساخت و مدل آن ها کاربردهای متفاوتی دارند مثلا از سبد حصیری برای حمل نوزاد استفاده می شود همچنین برای لباس های چرک، قرار دادن وسایل پیک نیک و...

روش بافت این حصیر ها در مناطق مختلف ایران متفاوت است که باعث شده تنوع بسیار زیادی در این محصولات باشد. مثلا در مناطق شمالی از گیاهانی مانند سوف، کنف و گالی استفاده می کنند. سوف نوعی نی می باشد که در مرداب ها وجود دارد و دارای نی های سوزنی توپری است. گالی در مکان های باتلاقی رشد می کند و به هیچ مراقبتی نیاز ندارد در اصل گیاه خودرویی است.

خرید و فروش سبد حصیری عمده

سبد های حصیری به دلیل اینکه در کار های مختلفی میتوان استفاده کرد مصارف زیادی هم برای این سبد ها میتوان نام برد دقیقا به همین خاطر است که به شما پیشنهاد میکنیم این سبد هارا به شکل عمده خریداری کنید چون سبد های حصیری به دلیل قیمت مناسبی که دارند فروش خوبی نیز خواهند داشت.

این سبد ها گاها با قیمت های نجومی در سایت ها به فروش میرسند ما به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید سبد حصیری ابتدا قیمت ها را در سایت ها و فروشگاه های دیگر مقایسه و بعد اقدام به خرید کنید به عنوان مثال این سبد ها و یا دیگر محصولات حصیری در بعضی از استان های کشور به علت فراوانی تولید و نبود واسطه ها قیمت های پایین تری نسبت به دیگر نقاط یا فروشگاه ها دارند.

 قیمت سبد حصیری

همیشه در خرید های که انجام میدادیم پیدا کردن به صرفه ترین و بهترین و مناسب ترین قیمت سبد حصیری  یکی از دغدغه های ما بوده است چراکه حتما این اتفاق برای شما هم پیش آمده که بعد از خرید یک کالا نمونه همان را در فروشگاه ها یا سایت های دیگر با قیمت بهتر دیده باشید و از اینکه خرید خوبی نداشته اید ناراحت شده باشید.

البته این قبیل اتفاقات بیشتر در خرید هایی اتفاق می افتد که شما به صورت حضوری انجام میدهید چرا که در خرید های حضوری به علت کم بود وقت امکان مقایسه قیمت تقریبا وجود ندارد اما در خرید های اینترنتی به علت اینکه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار میگیرد تا با گشتن در سایت ها و فروشگاه های مختلف به مقایسه قیمت سبد بپردازید میتوانید خرید های بهتری با قیمت های مناسب تری داشته باشید.

به طور خلاصه هرچه اطلاعات شما نسبت به کالا و قیمت های آن در فروشگاه های مختلف بیشتر باشد خرید بهتری داشته باشید پس بهترین تصمیم این است که با مقایسه قیمت ها در فروشگاه ها و سایت ها مختلف و کسب اطلاعات نسبت به محصول و قیمت آن برای خرید اقدام کنید.

نظر شما