شناسهٔ خبر: 56373067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دانش بنیان سازی تولید در حوزه کشاورزی و صنعت در استان قزوین

با توجه به پتانسیل‌های بالای استان قزوین و با هدف حل نیاز‌های فناورانه، نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان سازی تولید در استان قزوین برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ شرکت در این نمایشگاه در استان قزوین که یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور با بیش از ۳۰۰۰ واحد صنعتی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ظرفیت‌های بی‌شمار کشاورزی است، برای شرکت‌های دارای محصولات نوآورانه، فناورانه و دانش‌بنیان، بازاری جدی و فرصتی مناسب جهت بازاریابی و فروش محصولات و کمک به حل معضلات تولید است.
بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دعوت از بازار هدف مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه توسط دستگاه‌های متولی علم و فناوری استان، حمایت ۷۰درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی از هزینه‌های شرکت در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، بسته‌های تبلیغاتی ویژه، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌های تخصصی با مشاورین کشور و دیدار‌های صادراتی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.
نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان سازی تولید در حوزه کشاورزی و صنعت، از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود. علاقمندان تا ۱۰ مهر سال جاری برای ثبت نام مهلت دارند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما