شناسهٔ خبر: 56372280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

ادعای جنجالی ستاره تراکتور درباره بردیف

مهدی هاشم نژاد وینگر جوان تراکتور می‌گوید در تیم قربان بردیف هر کس بهتر کار کند، در ترکیب تیم قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

ادعای جنجالی ستاره تراکتور درباره بردیف

مهدی هاشم‌نژاد وینگر جوان و خوش تکنیک تراکتوری ها در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی راجع به تمرینات دونوبته و سختی که این روزها پشت سر می گذرانند عنوان کرد:" در این تعطیلی ای که به خاطر تیم ملی اتفاق افتاد، خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب است و صبح و بعد از ظهر تمریناتمان را انجام می دهیم. انشاالله که مقابل پرسپولیس هم خوب بازی کنیم و دست پر از زمین خارج شویم."

هاشم‌نژاد که در یکی از بازی های دوستانه ای که تراکتور مقابل نود ارومیه داشت هت‌تریک هم کرد در این رابطه توضیح داد:" قرار بود یک بازی دوستانه دیگر ما مقابل هوادار در تهران باشد که انجام نشد و درعوض دو بازی دوستانه مقابل نود ارومیه داشتیم. تیم نود هم تیم خوبی بود و این بازی به ما کمک کرد کارهای تاکتیکی تمرین شده را بتوانیم پیاده کنیم و هماهنگ تر شویم."

وینگر تهاجمی تی‌تی ها راجع به ترافیک خط حمله تیمش و رقابت سختی که برای حضور در ترکیب وجود دارد هم گفت:" همه خارجی ها و بازیکنان هجومی ما بازیکنان خوبی هستند که سال های سال است در لیگ برتر بازی می کنند و آقای کاوه رضایی هم که سال ها لژیونر بوده است. رقابت بالاست ولی شرایط تیم ما این طور است که هر کسی بهتر باشد کار را می گیرد."

وی در رابطه با گلزنی تیمش در دقایق پایانی هم گفت:" اولا که این لطف خدا بوده و ثانیا بحث تمرکز تیم که تا لحظه آخر دست از تلاش برنمیداریم. ربطی به شانس و اقبال ندارد و ما تا دقیقه آخر بازی به فکر برد هستیم."

بازیکن جوان سرخ‌پوشان ضمن سخت‌گیر خواندن قربان بردیف درمورد کار زیر این مربی روسی هم گفت:" در روسیه هم ایشان به سخت‌گیری شهرت داشتند. همین طور هم هست و تمرینات پرفشاری را دارند ولی همه این ها به نفع خودمان است و باعث می شود پیشرفت کنیم و نتایج خوبی بگیریم."

هاشم‌نژاد در پایان بازی پرسپولیس را برای تیمش مهم توصیف کرد و راجع به بازی تیمش مقابل این تیم بعد از تعطیلات گفت:" می دانم که بازی بسیار مهمی برای هواداران ماست ولی فوتبالیست نباید احساساتی برخورد کند و باید با تمرکز بالا مقابل این تیم قرار بگیریم و امیدوارم که نتیجه خوبی کسب کنیم. خودم هم سعی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم ولی نتیجه تیمی بسیار مهمتر است و انشاالله تراکتور موفق باشد."

نظر شما