شناسهٔ خبر: 56369268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

در کنار مردم و از مردم هستند

فرمانده یگان‌ ویژه: دشمنان به دنبال اختلاف‌افکنی میان مردم و نیروهای مسلح هستند

خبرگزاری ایسنا

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به چنان جایگاهی رسیده که همگان به عظمت و اقتدار آن اذعان دارند، گفت: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیقی دارد و به همین جهت هفته دفاع‌مقدس یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت‌های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه فراجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام و امام راحل (ره) و همچنین آرزوی صحت و سلامتی برای رهبری انقلاب، اظهار داشت: تبریک می‌گوییم به دلیران ایران اسلامی که پس از 8 سال دفاع جانانه رزمندگان، نه تنها دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند بلکه در اوج درماندگی و عجز شکست را پذیرفت. بحمدالله امروز جمهوری اسلامی به چنان جایگاهی رسیده که همگان به عظمت و اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند.

فرمانده یگان های ویژه فراجا بیان کرد: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیقی دارد و به همین جهت هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.

سردار کرمی یادآور شد: امروز دشمنان درصدد هستند تا از طریق اختلاف‌افکنی میان مردم و نیروهای مسلح، باورهای انقلابی مردم را تغییر دهند که ان‌شاءالله بار دیگر توطئه شوم آنان را خنثی خواهیم کرد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر از تمام خدمتگزاران به مردم در همایش عظیم اربعین حسینی (ع)، خاطرنشان کرد: سفیران شهدا در یگان های ویژه همیشه ثابت کرده اند که در همه عرصه ها در کنار مردم و از مردم هستند و برای امنیت و آرامش هموطنان آماده جانفشانی هستند.

نظر شما