شناسهٔ خبر: 56369228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مامور فداکار پلیس ارزوئیه جان یک شهروند را نجات داد 

فرمانده انتظامی ارزوئیه گفت: مامور فداکار تیم گشت پاسگاه انتظامی"وکیل آباد"بلافاصله پس از حضور در محل آتش سوزی یک منزل به دل آتش زد و جان یک شهروند را نجات داد. 

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ"علی اسفندیاری" در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته پس از اعلام یک فقره آتش سوزی منزل در روستای وکیل آباد به 110 بلافاصله واحد گشت انتظامی این منطقه به سرپرستی فرمانده پاسگاه به محل حادثه اعزام می شوند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک باب منزل مسکونی به دلیل ترکیدن پیک نیک دچار آتش سوزی شدید و صاحب خانه در منزل محبوس شده و به سبب گسترش آتش، امکان خروج او از میان شعله های آتش امکان پذیر نیست.
سرهنگ اسفندیاری بیان کرد: بلافاصله فرمانده پاسگاه با رشادت و از خودگذشتگی جهت نجات فرد گرفتار آتش وارد منزل شده و این شخص را به خارج از منزل انتقال می دهد اما خودش از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده و همراه با فرد مصدوم راهی بیمارستان می شود که به نوبه خود این وظیفه‌شناسی و انسان ‌دوستی همکارمان را ارج می‌نهیم و امیدواریم هر چه زودتر بهبودی حاصل کند.
در ادامه با خبر شدیم این افسر شجاع و ایثارگر مجموعه انتظامی شهرستان ارزوئیه جهت تکمیل روند مداوا به بیمارستانی در مرکز استان منتقل شده و اینگونه بود که امکان گفت و گویی کوتاه با وی نیز فراهم شد.
ستوانیکم "جواد خالویی" که مشکل تنفس داشت و سخن گفتن برایش کمی سخت بود در این خصوص گفت: با توجه به اینکه میزان استفاده اهالی شهرستان ارزوئیه و روستاهای اطراف از سیلندرهای گاز مایع زیاد است بلافاصله پس از اعلام خبر وقوع آتش سوزی، خود را جای شهروند حادثه دیده تصور کردم و با تیم گشت انتظامی که عازم محل حادثه بود همراه شدم.
وی بیان داشت: پس از اینکه وارد کوچه و محله وقوع حادثه شدیم از همان دور با دیدن شعله های آتش متوجه شدت آتش سوزی شدم و وقتی که به محل رسیدم و از همسایگان شنیدم صاحب خانه گرفتار شعله های آتش است یک لحظه فقط به نجات او فکر کردم و به دل آتش زدم و خوشحالم که حضور به موقع ما از حادثه دلخراش یا مرگ این فرد جلوگیری کرد.
48

برچسب‌ها:

نظر شما