شناسهٔ خبر: 56368925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور در دامغان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» عصر امروز با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در دامغان برگزار شد.

برنامه‌های بسیار شاخصی برای هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نظر گرفته شده بود که با همدلی و حمیت به‌خوبی برگزار و تبیین شد.

دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، رژه نیروهای مسلح،‌ پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به‌صورت سراسری و پخش ملی، افتتاح پروژه‌های عمرانی و برگزاری اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت ازجمله ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

موضوع «تضاد گفتمانی جبهه مقاومت و نظام سلطه جهانی» در ۱۲ محور علمی با حضور اندیشمندان ۳۶ کشور و فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت در هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت تبیین شد.

بحث شعار سال و معرفی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در خلال برگزاری نمایشگاه مجاهدان در غربت به‌صورت ویژه مدنظر قرار داشت.

هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در استان با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظام و برخی اعضای هیأت دولت برگزار شد.

سه کمیته برای پشتیبانی امور مرتبط با اجلاسیه، اجرای برنامه‌ها و رونمایی از ۳۰ مقاله شرکت داده شده در هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نظر گرفته شده بود.

اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه دامغان و سایر میهمانان داخلی و خارجی در سالن دانشگاه دامغان برگزار شد.

انتهای پیام/74002/م/

نظر شما