شناسهٔ خبر: 56367749 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایندگان استان مرکزی:

حضور پرشور و سراسری مردم انقلابی ایران آب سردی بر پیکره اغتشاشگران بود

نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی از نیرو‌های امنیتی و ملت قهرمان ایران برای حضور و مقابه با آشوب‌های اخیر قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور و سراسری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در محکومیت آشوب‌های اخیر را آب سردی بر پیکره اغتشاشگران و آشوب‌طلبان دانسته و از این حضورو تلاش‌های خالصانه نیرو‌های امنیتی، انتظامی و بسیجیان فداکار تشکر کردند.

بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ / صف (۸)
مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا، گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.

تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران مملو از خباثت‌ها و کینه توزی‌های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند.

دشمنان قسم خورده و ورشکسته ملت غیور و نظام مقدس جمهوری اسلامی شتاب‌زده و خرسند از موضوع پیش‌آمده در فوت یک هم‌وطن نیت و نقشه پلید خود را توسط عده‌ای پیاده‌نظام داخلی و غافل از واقعیت به اجرا گذاشتند و چند روزی به تخریب اموال عمومی و خصوصی پرداختند.

با سوء استفاده از رأفت اسلامی به پلیس و نیرو‌های امنیتی و حافظان نظم و امنیت حمله‌ور شده و ددمنشانه تعدادی از عزیزان را به شهادت رساندند، غافل از اینکه این ملت و نظام از گردنه‌های نفس‌گیر بسیاری عبور کرده و به حول و قوه الهی و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همراهی ملت انقلابی و مقاوم ایران اسلامی از این مرحله نیز گذر خواهد کرد.

فرماندهی مقتدر انتظامی که همواره حافظ جان، مال و ناموس ملت ایران بوده است و در این راه خطیر و مقدس شهدای گرانقدری تقدیم میهن اسلامی کرده است، به فضل الهی و به مدد همراهی هموطنان عزیز و همکاری سایر نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، برگ زرین دیگری از سربلندی در صیانت از امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمنان را بر کارنامه افتخارات خود خواهد افزود. جا دارد از تلاش‌های مجاهدانه چند روز اخیر نیرو‌های خدوم فراجا که با جانفشانی از امنیت، جان، مال و ناموس این سرزمین حراست و حفاظت نمودند تقدیر و تشکر نماییم.

از حضور پرشور و سراسری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در محکومیت آشوب‌های اخیر که آب سردی بود بر پیکره اغتشاشگران و آشوب‌طلبان تشکر می‌نماییم. تلاش‌های خالصانه نیرو‌های امنیتی، انتظامی و بسیجیان فداکار در قضایای اخیر فراموش نشدنی است.

در پایان ضمن همدردی با خانواده و وابستگان مرحومه مهسا امینی، از دستگاه‌های امنیتی قاطعانه می‌خواهیم که بدون هر گونه ملاحظه و مصلحت اندیشی طراحان، مشوقان و عاملان اغتشاشات که موجب خسارت‌های داخلی و بین‌المللی شده‌اند را شناسایی و قوه قضائیه نیز آنان را با اشد مجازات به سزای اعمالشان برسانند.

نظر شما