شناسهٔ خبر: 56366272 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: نی‌نی‌بان | لینک خبر

فال روزانه، 4 مهر برای زنان متولد هر ماه

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

صاحب‌خبر -

فال روزانه، 4 مهر برای زنان متولد هر ماه

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۴ مهر:

اقتصاد آنلاین: امسال به درک بیشتری از زندگی دست پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و سال تولدتان را با تصمیمهای منطقی و عاقلانه به پایان برسانید. در این سال دوستان و آشنایان بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز پیدا می‌کنند. دست افرادی که به کمک شما نیاز دارند را بگیرید و تا می‌توانید به اطرافیان محبت کنید. ماه‌های سال تولدتان را با تلاش و پشتکار ادامه دهید. آبان امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه با موفقیتی برای پیشرفت در کار یا تحصیل روبه‌رو می‌شوید. این موفقیت را به فال نیک بگیرید و دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. اواخر امسال تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول خوشایند به نظر نمی‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. روابط عاطفی شما به طرز معجزه آمیزی خوب پیش خواهند رفت. دی، اسفند، اردیبهشت و مهر ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه متولدین فروردین

آیا به فکر برقراری تعادل بیشتر در زندگی خود هستید؟ کار کردن زیاد و عدم وجود هیچ گونه تفریح در زندگی، باعث می‌شود، زندگی شما کسالت آور و خسته کننده به نظر برسد. امروز، یک روز مناسب برای بررسی زندگی روزمره تان و اضافه کردن عناصر جدید به آن است. بله؛ زمان آن رسیده که قدری شادی و سرگرمی به زندگی خود ادامه کنید. امروز شما می‌خواهید که مسئولیت کارهای خود را بر عهده گرفته و خودتان قدم بردارید. با این حال، توصیه می شود که چشمان خود را به طور کامل باز کرده و تمرکز کنید؛ زیرا انجام هر کاری نیاز به مقدار قابل توجهی از انرژی شما دارد. به جای غصه خوردن بگردید ببینید کجای کارتان اشتباه است که دائم از یک سوراخ گزیده می شوید. برای شخصی که برایتان عزیز است یک هدیه کوچک می خرید، تا فرصت است حرف دلتان را به زبان بیاورید. شخصی با سروصدا سعی می کند حواس شما را پرت کند به او توجه نکنید.

فال روزانه، 4 مهر برای زنان متولد هر ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت

درست است که شما زیاد تحت فشار نیستید، اما به این فکر افتاده اید که زندگی حرفه ای خود را به طور جدی مورد بررسی قرار دهید. آیا همه چیز دارد خوب پیش می رود؟ موفقیت های اخیرتان چه چیزهایی بوده اند؟ به کدام یک از اهداف خود نرسیده اید؟ اگر جواب هایی که به این سؤال ها می دهید رضایت بخش نباشند وقت آن رسیده است که تغییراتی جدی در شغل و حرفه ی خود ایجاد کنید. زندگی آنقدر طولانی نیست که آن را با انجام کارهایی که دوست نداریم هدر کنیم. امروز شما می توانید به سادگی عادت های مثبت در خود به وجود بیاورید، پس این فرصت را دست کم نگیرید و حداکثر استفاده را از آن بکنید. با شخصی دردودل می کنید و سبک تر می شوید. برای به کرسی نشاندن حرفتان دست به هر کاری نزنید، دیگران حق دارند با شما همراه نشوند حتی اگر شما فکر کنید صلاحشان را بهتر می دانید. یک درگیری مالی همچنان با شماست. یک اشتباه را به تازگی و برای بار چندم تکرار می کنید.

فال امروز متولدین خرداد

اکنون بهترین زمان ممکن برای انجام هر کاری که با فعالیت های مادی و اقتصادی مرتبط باشد به نظر می رسد. اگر قصد امضای یک قرارداد مهم، یا خرید و فروش ملک، یا شروع یک پروژه ی جدید را داشته اید اکنون بهترین زمان ممکن برای آن است که شروع به کار کنید. با اعتماد به نفس راه هایی را که به داشتن عملکرد بهتر و دست یابی به نتایج بهتر کمک می کنند را پیدا کرده و بر اساس آنها اقدام کنید. شما دوست دارید در رابطه عاطفیتان استقلال خودتان را حفظ کنید، اما احساس می کنید طرف مقابلتان دارد از حد و حدودی که شما برای رابطه تان تعیین کرده اید فراتر می رود. در مورد این موضوع با طرف مقابلتان با صراحت تمام صحبت کنید. برای رسیدن به خواسته تان نذر کنید. دوستی برایتان دردودل خواهد کرد تا جایی که می توانید به او کمک کنید. همسر یا مادرتان نگرانتان هستند، با آن ها صحبت کنید و از نگرانی هایشان کم کنید. به دنبال معامله ای هستید که احتیاج به ریسک دارد، بی گدار به آب نزنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اطلاعات مفیدی در ارتباط با مسائل مالی به دست خواهید آورد، شاید فرصتی برای یک سرمایه گذاری جدید در اختیارتان قرار بگیرد و یا یک موقعیت کاری جدید که پول بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت سر راهتان قرار بگیرد. در هر صورت نباید با بی تفاوتی از کنار این فرصت ها رد شوید و به نفعتان است که گزینه های پیش رویتان را به دقت مورد بررسی قرار دهید. شاید مسیری که دارید طی می کنید مسیر بدی نباشد، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید مسیرهای بهتری را برای خود پیدا کنید. امروز به سادگی ممکن است تحت تأثیر انرژی های منفی قرار بگیرید، پس تا جایی که می توانید خودتان را از افراد منفی نگر دور نگه دارید. به سفری راه دور می روید، این سفر برای آینده کاری تان خوب است. حکمی به دستتان می رسد که در اثر کوشش خودتان به دست آورده اید. هنوز تغییر مکانتان به طور قطعی مشخص نیست. سندی را امضا می کنید که برایتان بسیار مبارک است. در مورد ازدواج صبر داشته باشید تا همه چی به نحو احسن انجام شود.

فال روزانه، 4 مهر برای زنان متولد هر ماه

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز روابط عاطفی شما بهتر از هر زمان دیگری خواهند بود. شما و طرف مقابلتان در هماهنگی کامل با هم به سر می برید و مکالماتی که دارید به پیشرفت و بهتر شدن این رابطه کمک خواهند کرد. الان زمان بسیار خوبی برای جدیتر کردن این رابطه و ورود آن به مرحله ای جدید می تواند باشد. برای داشته هایتان شکرگزار باشید و قدر رابطه هایتان را بدانید. مجرد ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روزها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی کنید در انتظار عشق و توجه شما باشد. در هر صورت زیاد عجله نکنید و قبل از هر کاری خوب فکر کنید. در رابطه عاطفی تان حواستان به حفظ حرمت ها باشد، حرفی نزنید که بعدا عذرخواهی هم مشکل را برطرف نکند. ملاقات با شخصی بعد از مدتهای طولانی بسیار خوشحالتان می کند. تغییرات کوچک امروز سبب تغییرات بزرگتر در آینده می شود. شک و دودلی را کنار بگذارید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز می توانید اهداف حرفه ای و شخصی خود را در کنار هم و بی آنکه هیچ کدام به آن یکی لطمه ای وارد کند پیش ببرید. این می تواند فرصت بسیار خوبی باشد برای اینکه ثابت کنید به حرف هایتان عمل می کنید و فقط حرف نمی زنید. ایده ها و فرصت هایی را که به شما پیشنهاد می شوند دست کم نگیرید، چون یکی از همین پیشنهادهایی که به ظاهر غیر عملی هستند و یا چنگی به دل نمی زنند، همان فرصت طلایی است که مدت ها در انتظارش بوده اید. امروز ترس های قدیمی و توهمات مداوم شما با به وجود آمدن فرصت هایی جدید که به ایده ها و افکار شما اجازه تحرک می دهند به پایان خواهند رسید. توقع شنیدن حرفی که به شما گفته شده را داشتید، بیش از این غصه نخورید و اصرار نکنید بهتر است راهتان را همین امروز جدا کنید. یک پیشنهاد کاری یا تحصیلی به شما می شود. خبری به شما می رسد که متعجب و شوکه تان می کند. یکی از نزدیکانتان در مورد مسئله ای بیش از حد اغراق می کند.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز جذاب ترین جنبه ی وجود خود را به نمایش بگذارید چون به احتمال زیاد امروز با شخصی دیدار خواهید داشت که به پیشرفت حرفه ای شما کمک خواهد کرد. حس ششم شما امروز خیلی خوب عمل می کند و به احتمال زیاد به محض دیدن این شخص خواهید فهمید که او چه تاثیری می تواند روی شما و زندگیتان داشته باشد. شما این روز را به عنوان روزی که زندگیتان تغییر مسیر داده و بهتر شد به خاطر خواهید سپرد. قرار است همین روزها به منظور ادامه تحصیل و یا به دلیل مسائل کاری به سفر بروید؟ این سفر با موفقیت بسیاری همراه خواهد بود، فقط مواظب باشید خودتان را به بهترین شکل ممکن برای آن آماده کنید. کار اداری تان کمی طول می کشد، سعی کنید که یک وکیل برای خودتان داشته باشید. شخصی از شما سوالی خواهد پرسید، آنچه که حقیقت است بگویید. چشمتان به دیدار شخصی که مدتهاست از او دور بوده اید روشن خواهد شد. در یک شراکت کاری یا عاطفی طرفین باید بال پرواز همدیگر باشند.

فال روزانه، 4 مهر برای زنان متولد هر ماه

فال روزانه متولدین آبان

طی چند هفته گذشته ذهنتان درگیر بررسی این بوده است که چه چیزهایی در زندگی شما سر جایشان قرار دارند و چه چیزهایی باید از آن خط زده شوند. اکنون شما برای ایجاد برخی تغییرات جدی آماده اید، خواه یک رابطه ی عاطفی مسموم در میان باشد، خواه به تغییر زندگی حرفه ای خود نیاز داشته باشید. به آنچه حس ششمتان به شما می گوید اعتماد کنید و برای رشد و پیشرفت خود یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید. شما در چنین شرایطی می توانید بهترین راهنمای خودتان باشید، پس منتظر ننشینید تا دیگران به سراغتان بیایند و به شما بگویند چکار کنید، خودتان دست به کار شوید. شخصی حرف مهمی برا گفتن به شما دارد اما در برابرتان دست و پایش را گم می کند. خبری می شنوید که بهتر است با آن سطحی و سرسری برخورد نکنید. دعا کردن دلتان را سبک می کند. فکرهای جالبی در زمینه کاری به سراغتان می آید. تک تک کارهای سفرتان درست می شود.

فال روزانه متولدین آذر

شما برای یک تجربه ی جدید و متفاوت آماده اید و اکنون با تحولاتی که در شرایط کیهانی دارد به وجود می آید، زمانی فوق العاده برای تبدیل یک رویا به واقعیت است. شاید بخواهید یک کسب و کار مستقل برای خودتان راه بیندازید و یا یک رابطه ی مسموم را کنار گذاشته و وارد رابطه ای شوید که لیاقتش را دارید. اگر همین حالا دست به کار نشوید مجبور خواهید بود برای اینکه یک بار دیگر اینقدر پرانرژی و مثبت شوید مدت ها صبر کنید. حس ششم قوی و اراده تان دارند شما را به استفاده از راه های نا متعارف برای کسب درآمد تشویق می کنند، بهتر است تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید تا مبادا کاری خلاف قانون انجام داده و برای خودتان دردسر درست کنید. در مورد نیتتان نذرتان را ادا کنید. شخصی به دیدارتان می آید و با خودش خبر خوشی می آورد. برای اینکه خودتان راحت تر زندگی کنید شخصی را که چندین بار از شما عذرخواهی کرده ببخشید و از اشتباهاش بگذرید، او به اندازه کافی پشیمان است و شما هم درسی که باید گرفته اید.

فال روز متولدین دی

به کدام یک از اهدافتان دست پیدا کرده اید و کدام ها هنوز برایتان یک رویا هستند؟ نگاهی به چند ماه گذشته بیندازید و وقتی این کار را می کنید با خودتان صادق باشید. آیا نمی توانسته اید کارها را طور دیگری پیش ببرید؟ آیا قصد دارید در آینده راه و روش متفاوتی را در پیش بگیرید؟ به شما توصیه می کنیم که موفقیت ها و پشیمانی هایتان را یادداشت کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید تا درس های لازم را از آنها بگیرید. اکنون اصلا زمان خوبی برای گول زدن خودتان نیست، به ویژه اگر پای مشکلات اقتصادی حل نشده در میان باشد. شما باید با حقیقت مواجه شده و بپذیرید که با تغییر یافتن شرایط اهدافتان نیز باید به تعادل رسیده و تغییر پیدا کنند. در رابطه عاطفی تان حرفی که به شما زده شده جدی بگیرید و با امید واهی خودتان را گول نزنید. با خودتان کنار بیایید و علی رغم همه ناراحتی ها تصمیمی بگیرید که در طولانی مدت به نفع شماست. یادتان نرود شما آدم با ارزش و خواستنی هستید. کمتر از این به خودتان نگاه نکنید.

فال متولدین بهمن

شما امروز نسبت به آینده ی خود نگاهی مثبت دارید و با هیجان و انگیزه ای بسیار زیاد برای یک شروع تازه و ساختن آینده ی خود آماده اید. اهدافتان برای شما کاملا واضح و مشخص هستند و ذهنتان خیلی خوب کار می کند و می دانید برای دستیابی به این اهداف چکار باید بکنید. اگر نمی خواهید چیزی سد راه شما شود باید خیال پردازی های بیهوده و غیرواقع بینانه را کنار بگذارید. چشم هایتان را به اهداف قابل دسترسی خود دوخته و وقتتان را با دنبال کردن رویاهای بیهوده هدر ندهید. اولین قدم برای رسیدن به اهدافتان داشتن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده است و شما در این کار مهارت فوق العاده ای دارید، پس دست به کار شوید. با فردی که همیشه برایتان خوبی خواسته رابطه تان را حفظ کنید. در مورد مسئله کاری تان مایوس و ناامید نباشید. این روزها برای انجام کاری دست و پایتان بسته است، طناب هایی که خودتان به دست و پایتان بسته اید، باز کنید. باورتان نمی شود که می توانید چقدر بلند پرواز کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما برای ایجاد تغییرات عمده در زندگی حرفه ای خود آماده اید. شما از کار کردن تحت فشار و استرس و برای ساعت هایی طولانی در مکانی که دوست ندارید خسته شده اید. مطمئنا در دنیای مدرن امروز راه های زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند بی آنکه کیفیت کارتان را قربانی کنید، وقت بیشتری را در محیط آرامش بخش منزل خود بگذرانید. چند روزی به این که چطور می توانید این کار را انجام دهید و اگر ایده ی نابی به ذهنتان رسید آن را با رئیس خود در میان بگذارید و خیالتان از اینکه بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد راحت باشد. نتیجه ی این کار هم خودتان و هم تمام اطرافیانتان را غافلگیر خواهد کرد. برای به کرسی نشاندن حرفتان طوری پیش بروید که نه سیخ بسوزد و نه کباب. یک پیشنهاد خوب از طرف یک دوست روحیه تان را تغییر می دهد و خوشحالتان می کند. یک بار دیگر شادابی و طراوت را تجربه خواهید کرد، طعم خوب زندگی و عشق را خواهید چشید، کمی صبور باشید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر شما