شناسهٔ خبر: 56365603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آخرین وضعیت لیگ برتر بسکتبال/ ملایمت فدراسیون با باشگاه‌ها

اصغر عبداللهی

نصرت‌الله جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال ایران، درباره آخرین وضعیت لیگ برتر ایران شفاف سازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، طبق اعلام برنامه قبلی، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از روز پنج شنبه ۷ مهر ۱۴۰۱، با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد که بحث احتمال تغییر زمان شروع لیگ صحت ندارد.

با وجود اینکه در روزهای گذشته برخی شائبه‌ها مبنی بر تاخیر در زمان شروع لیگ وجود داشت، نصرت الله جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: ما همه برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده‌ایم و مسابقات طبق برنامه برگزار می‌شود. داورها و ناظرین هر بازی را هم تعیین کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شد برخی تیم‌ها (از جمله صنایع هرمزگان) قصد کناره گیری از لیگ برتر را دارند، توضیح داد: هیچ تیمی به صورت مکتوب و یا حتی تلفنی چنین موضوعی را به ما اعلام نکرده و با این اوصاف طبق قانون تیمی انصراف نداده است.

جعفریان پیش از این اعلام کرده بود که همه تیم‌های سوپر لیگ برای شرکت در مسابقات، باید مواردی مانند تسویه بدهی‌های قبلی با فدراسیون و بازیکنان را رعایت کنند، در غیر این صورت امکان ورود به لیگ را نخواهند داشت؛ موضوعی که به نظر می‌رسد باز هم کاملا رعایت نشده تا تعداد تیم‌ها در لیگ کاهش پیدا نکند.

او درباره این موضوع اظهار کرد: تا حدودی پرداخت کره‌اند و از این جهت با تیم‌ها مشکلی نداریم!

طبق اعلام قبلی فدراسیون بسکتبال ایران، رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر با حضور ۱۲ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

تا این لحظه تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر هستند:

۱- مهرام تهران

۲- رعد پدافند دزفول

۳- توفارقان آذرشهر

۴- مس رفسنجان

۵- آویژه صنعت مشهد

۶- کاله مازندران

۷- شهرداری گرگان

۸- ذوب آهن اصفهان

۹- مس کرمان

۱۰- نفت آبادان

۱۱- صنایع هرمزگان

۱۲- نبوغ اراک

انتهای پیام

نظر شما