شناسهٔ خبر: 56365579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمان: رویکرد تکلیف‌مدارانه ملت ایران در دفاع مقدس، موجب سربلندی کشور شد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه دفاع از آرمان‌های میهن همچنان باقی است و ادامه دارد گفت: نگاه تکلیف‌مدارانه ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس اتفاقی را رقم زد که موجب سربلندی کشور در دنیا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز دوشنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین استان کرمان با فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: یادآوری ایام پرخیر و برکت و البته سخت جنگ تحمیلی، ما را برای ادامه راه مصمم‌ می‌کند.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی چه در درگیری‌های داخلی و بحث‌های قومیتی، دفاع مقدس، فتنه‌ها و حوادث و بلایای طبیعی همواره در خط مقدم بودند.

استاندار کرمان با بیان اینکه دفاع بسیجیان و رزمندگان ما غریبانه و سخت بود تصریح کرد: رزمندگان در دفاع از میهن، با اخلاص و نگاه ادای دین و اطاعت از ولی امر زمان، حضور یافتند که در نهایت نیز مثمرثمر شد.

وی اظهار داشت: همه دنیا با همت خود در دوران جنگ تحمیلی به نبرد ایران آمدند و در نهایت موفق نشدند و به اهداف خود نرسیدند.

فداکار خاطرنشان کرد: اخلاص، ایمان و تقوا موجب شد دست خداوند بالای سر بسیجیان باشد و بر همه سختی‌ها فائق آیند.

نیروهای مسلح در تبعیت از شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیز در این دیدار گفت: نیروهای مسلح به تبعیت از فرمانده خود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در میدان هستند.

سردار محمدعلی نظری افزود: نیروی انتظامی با اینکه این روزها مظلومانه مورد حمله آشوبگران قرار گرفته، اما از امنیت مردم و بیت‌المال دفاع کرد و این نشان دهنده آن است که دفاع همچنان باقی و راه شهادت باز است.

وی تصریح کرد: فردی که به اموال عمومی آسیب می‌زند و ساحت مقدس قرآن و اهل بیت (ع) را زیر سئوال می‌برد و به پرچم جمهوری اسلامی توهین می‌کند، نشانه ای از کینه به نظام و اسلام دارد.

وی ابراز داشت: تا زمانی که اسلام ناب، مقابل استثمار و استکبار ایستاده، دشمن هست و جنگ، دفاع و مظلومیت نیز ادامه دارد.

نظر شما