شناسهٔ خبر: 56364708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری فارس: شهدا برای حفظ دین و انقلاب و حفظ امنیت جان خود را فدا کردند

رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه تیم قضایی با خانواده شهید مصطفی قلی رکنی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی جمعی از مسئولان قضایی این استان به همراه مسئول بسیج حقوقدانان استان فارس در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید مصطفی قلی رکنی، یکی از شهدای حقوقدانان بسیجی جنگ تحمیلی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، اظهار کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های مذهبی است.

وی افزود: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت جانفشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان، تصریح کرد: امروز اقتدار و امنیت کشور را وامدار خون‌های مطهر و پاک افرادی هستیم که در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

بیشتربخوانید

شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران در دادگستری استان فارس تعیین شد

وی تکریم شهدا و خانواده شهدا را یک فریضه و تکلیف برای همه دانست و گفت: در این راستا در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت و سیره بزرگان تکریم به خانواده شهدا را داریم و نگاه مان باید به این خانواده‌ها، در حوزه‌های قضایی، اجتماعی و مدیریتی، نگاه ویژه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تأکید کرد: ادامه راه شهیدان بر همگان واجب است چرا که شهدا برای حفظ دین و انقلاب و حفظ امنیت، جان خود را فدا کردند.

وی در پایان با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم، و از خانواده آن‌ها تجلیل کنیم، گفت: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا و حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شهید مصطفی قلی رکنی از همکاران دادگستری استان فارس است که در سال ۱۳۶۴ به درجه جانبازی و پس از تحمل سال‌ها عوارض شیمیایی در سال ۱۳۷۴ به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما