شناسهٔ خبر: 56364657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس استان سمنان ۱۵۵ آشوبگر خیابانی را دستگیر کرد

سمنان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس در این استان ۱۵۵ نفر از صحنه‌گردان‌های ناآرامی‌های اخیر فضای مجازی و اغتشاش‌های خیابانی را دستگیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی میراحمدی روز دوشنبه به رسانه ها ابراز داشت: صحنه گردان‌های ناآرامی‌های خیابانی اخیر در برخی شهرهای استان سمنان به تعداد ۱۵۵ نفر دستگیر شدند که ۲۶ نفر از آنان خانم هستند.

وی تاکید کرد: به محض اطلاع پلیس فتای سمنان از فراخوان های فضای مجازی تحت مدیریت دشمن، ماموران وارد عمل شدند و تدابیر خاصی اندیشیده شد، زیرا بسیاری از جوانان و نوجوانان تابع احساساشان از این فضا متاثر شده بودند و بعضا از سر ماجراجویی در بافت جمعیتی معترض حضور یافته بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه پلیس با معترضان مدارا و خویشتن‌داری کرد، افزود: از آنجا که پلیس اجراکننده حدود الهی در جامعه است اقدامات خوبی رقم خورد و در همان ساعات اولیه لیدرهای ناآرامی ها در فضای مجازی و واقعی شناسایی شدند و تحت پیگرد قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بافت جمعیتی دستگیرشدگان آشوبها، تعداد زیادی جوان و نوجوان هستند که پیام مهمی برای خانواده ها به همراه دارد و آن مساله نظارت بر فرزندانشان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز داشت: پلیس این بار هم با رافت اسلامی برخورد می کند تا غافلان از کرامت جامعه اسلامی برخوردار شوند، اما سلاح سرد، قمه و چاقو از دستگیرشدگان کشف شد که نشان از گرفتاری معترضان در دام دشمن دارد و نشان می دهد که این افراد از حربه هایی که دشمن در فضای مجازی آموزش می داد بهره برده بودند.

نظر شما