شناسهٔ خبر: 56364643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تقدیر سرپرست فدراسیون وزنه برداری از مدیر کل ورزش وجوانان لرستان

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون دومیدانی از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و عوامل برگزاری رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان قهرمانی کشور در خرم آباد تشکر و قدر دانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا لرستان ؛ در پی برگزاری در خور شایسته رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان قهرمانی کشور در دو رده به میزبانی شهرستان خرم آباد ،سجاد انوشیروانی با اهدای لوح سپاسی از میزبانی مطلوب و شایسته مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، هیات وزنه  برداری ،بانک رفاه کارگران و همچنین از تمام عوامل برگزاری این رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

 در این لوح انوشیروانی با اشاره به حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» افزود: تشکر و ارج نهادن بر زحمات کسانی که در عرصه وزنه برداری تلاش می‌کنند را بر خود واجب می‌دانم. این رشته گسترده که بعنوان ورزش مدال آور و همچنین ورزش المپیکی  شناخته می‌شود، بدون انجام کار گروهی موفق نخواهد بود واز همه تلاش های ستودنی درتوسعه ورزش پر مدال وزنه برداری  کمال سپاس و امتنان را دارم.

لازم به ذکر است ؛ خرم آباد  از  22 تا 31 شهریور ماه میزبان برگزاری مسابقات وزنه برداری نوجوانان در دو بخش پسران ودختران بود.

 انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما