شناسهٔ خبر: 56364324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

جشنواره آش یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی زنجان است

زنجان- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: مردمی بودن جشنواره آش مهم‌ترین اعتبار آن است و یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی استان زنجان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شهامی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مسائل، مشکلات و اقدامات ضروری برای برگزاری جشنواره آش گفت: پانزدهمین دوره ملی جشنواره آش در روزهای ۱۹ تا ۲۲ مهرماه در کریدورهای نمایشگاه بین‌المللی کاسپین با حضور همه میزبانان از سراسر کشور متفاوت‌تر و آراسته‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: برگزاری این برنامه‌ها موجب ایجاد شور و نشاط در بین مردم می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: باید در ارتقای توانمندی‌ها تلاش شود و برای تحقق این مهم مدیریت لازم انجام شود.

شهامی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان که دخیل در برگزاری این جشنواره هستند به امورات محوله کاملاً آگاه هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد خدمات سفر در این ایام به صورت آماده‌باش در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره خواهند بود، ابراز کرد: برگزاری جشنواره آش می‌تواند بیش از پیش قابلیت‌های گردشگری استان را معرفی کند چرا که توجه به این مهم در جذب گردشگران بسیار مؤثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان تصریح کرد: برگزاری این جشنواره می‌تواند بیش از پیش قابلیت‌های گردشگری استان را معرفی کند.

شهامی با بیان اینکه مردمی بودن این جشنواره مهم‌ترین اعتبار آن است، گفت: جشنواره آش یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی استان زنجان است.

وی گفت: این جشنواره موجب شده تا اقوام متعدد اصیل ایرانی دور هم جمع شوند و از تجربیات هم استفاده کنند.

نظر شما