شناسهٔ خبر: 56364305 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آموزش آشنایی با استانداردهای بین المللی غذا IFS

انجمن علمی صنایع غذایی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری و انجمن علمی صنایع غذایی دانشگاه تهران، دوره آموزشی «آشنایی با استانداردهای بین المللی غذا IFS» را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، استاندارد بین المللی غذا (IFS) یک استاندارد ایمنی غذایی رایج با یک سیستم ارزیابی یکنواخت است که برای صلاحیت و انتخاب تامین کنندگان استفاده می‌شود. استاندارد IFS food  به خرده فروشان کمک می‌کند تا از ایمنی غذایی محصولات خود اطمینان حاصل کنند و سطح کیفیت تولیدکنندگان محصولات غذایی با مارک خرده فروشی را کنترل می‌کند.

IFS  استاندارد بین المللی برای حسابرسی محصولات غذایی با مارک خرده فروش و عمده فروش است. همچنین توسط اتحادیه بزرگ تجارت ایتالیا پشتیبانی می‌شود.

این استاندارد در تمام مراحل پردازش مواد غذایی پس از مرحله کشاورزی برای تأمین‌کنندگان اعمال می‌شود. این الزامات مربوط به سیستم مدیریت کیفیت و سیستم HACCP (تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی) است که توسط برنامه‌های پیش نیاز دقیق پشتیبانی می‌شود. استاندارد IFS food  مجموعه‌ای از GMP (روش ساخت خوب)، GLP (آزمایشگاه آزمایشگاه خوب) و GHP موارد بهداشتی خوب است. IFS با معیارهای ابتکار جهانی ایمنی غذا توسط CIES مطابقت دارد.

دوره آموزشی «آشنایی با استانداردهای بین المللی غذا IFS» یکشنبه و دوشنبه ۱۰ و ۱۱ مهر ماه، ساعت ۱۷ الی ۲۱، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره واتساپ ۰۹۹۳۵۷۱۰۱۱۸ مکاتبه کنند.

انتهای پیام

نظر شما