شناسهٔ خبر: 56364168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

احمدعباسی: فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا طیبی/ در آسیا حق اشتباه نداریم

محمدحسین رضوی

ملی‌پوش تیم ملی فوتسال می‌گوید در جام ملت‌ها آسیا حق اشتباه ندارند و باید برنده از زمین خارج شوند.

صاحب‌خبر -

سعید احمد عباسی، ملی‌پوش فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: اردوی ما از یک ماه و نیم پیش آغاز شد و بعد از بازی تایلند، تعدادی از بازیکنان تغییر کردند. مربی‌ها و بزرگ‌ترهای تیم با سایر بازیکنان فضای نزدیک و دوستانه‌ای دارند که می‌تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم جوانان از این فرصتی که به آن‌ها داده شد، استفاده بهینه انجام دهند و در کمترین زمان بازی که به آن‌ها رسید، بتوانند بهترین استفاده را انجام دهند.

وی درباره اردوی تایلند و شکست غیرمنتظره برابر مراکش عنوان کرد: اردوی خوبی بود و بازی با مراکش برای ما خوب بود. تیم ما جوان، باانگیزه و پرتلاش است. به هر حال وقتی تیم تغییر می‌کند، کم‌تجربگی خود را نشان می‌دهد. البته شکست برابر مراکش خوب بود و من آن را به قال نیک می‌گیرم زیرا تلنگر خوبی برای بازیکنان ما بود. امیدوارم از اشتباهتی که در آن بازی انجام دادیم، درس بگیریم و بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا بدون اشتباه باشیم. همانطور که شمسایی گفته در آسیا حق اشتباه نداریم و باید همه بازی‌ها را خوب و با اختلاف ببریم تا نشان دهیم ایران هستیم.

شماره ۹ تیم ملی فوتسال در خصوص انتظاراتی که از او به عنوان بزرگ‌تر تیم در جام ملت‌های آسیا می‌رود، تصریح کرد: من کوچک‌تر از همه بازیکنان و دوستان هستم و تلاشم را می‌کنم مانند یک سرباز برای پرچم تیم ملی بجنگم. نه برای من و نه برای حسین طیبی که بازیکنان راس هستیم، فرقی نمی کند چه کسی گل بزند و فقط مهم این است که تیم ملی پیروز شود و به هدف خود برسیم.

او درباره شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: نمی‌توان قول داد اما تلاش خود را می‌کنیم تا همه مردم شاد باشند. ما تا آخرین نفس در زمین حاضر می‌شویم و تلاش می کنیم تا ایران برنده از زمین خارج شود.

احمد عباسی درباره انتظاراتش از مردم و مسئولین عنوان کرد: ما نیاز به حمایت مردم داریم و از آن‌ها خواهش می‌کنم از ته دل ما را دعا کنند زیرا تیم ما تغییرات زیادی داشته و امیدوارم لایق این دعاها و انرژی‌های مثبتی که مردم برای ما می‌فرستند، باشیم.

انتهای پیام

نظر شما