شناسهٔ خبر: 56364087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برناردو سیلوا، طعمه بعدی بارسا

تهران- ایرنا- سرمربی بارسلونا که همچنان سودای تقویت تیم را در سر می‌پروراند به دنبال صید هافبک پرتغالی منچسترسیتی در بازار تابستان آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هدف بزرگ ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در تابستان پیش رو تقویت خط هافبک بود و برای رسیدن به این هدف، برناردو سیلوای ۲۸ساله را زیر نظر داشت؛ اما وضعیت اقتصادی باشگاه و اولویت‌های دیگر این کار را به‌تعویق انداخت.

اما حال باوجودآنکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌تازگی بسته شده است، بار دیگر اسم این بازیکن سر زبان ژاوی افتاده و این پرتغالی همچنان درخواست اصلی او برای تقویت تیم در فصل آینده است؛ زیرا ژاوی می‌داند یک هافبک بالغ و دارای توانایی درک بازی، ثبات بیشتری به تیم می‌دهد. ضمن اینکه فصل گذشته، زمانی که پدری در ماه آوریل مقابل آینتراخت فرانکفورت مصدوم شد، بارسا خالی و ضرورت تقویت تیم دوچندان شد.

سناریو اما همان داستان تابستان است و بارسا باید بازیکنان مهمی را آزاد کند یا دستمزدها را کاهش دهد تا بتواند خرید دیگری در سبد بگنجاند. موضوعی که خاویر تباس رئیس لالیگا، بر آن تأکید کرده بود که بارسا باید یک بازیکن مهم را به‌عنوان یک اهرم اقتصادی بفروشد و همچنین باید حقوق قابل‌توجهی را کاهش دهد.

تارنمای موندو دپورتیو در بازتاب این تصمیم بارسا نوشت: از آن سو، منچسترسیتی از علاقه بارسلونا به فوتبالیست خود که  بازیکن کلیدی پپ گواردیولا است، آگاه است و درهای جدایی او را فعلاً بسته است و بازیکن خود را با کمتر از ۸۰ میلیون یورو ثابت نمی‌فروشد ضمن اینکه این بازیکن تا ژوئن ۲۰۲۵ با منچسترسیتی قرارداد دارد.

نظر شما