شناسهٔ خبر: 56363856 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جداسازی با نیوجرسی بتنی

قطعات جداکننده بتنی که در ایران به بلوک نیوجرسی نیز شناخته شده، است...

صاحب‌خبر -

قطعات جداکننده بتنی که در ایران به بلوک نیوجرسی نیز شناخته شده، است نیوجرسی بتنی برای تعیین حریم راه ها و انتقال ترافیک به معابر مشخص استفاده می شود بلوک قطعات بتنی یا پلاستیکی برای جداسازی جاده بزرگ راه ها بکار گرفته میشود. بیشترین کاربرد بلوکنیوجرسی بتنیسد معبر یا مانع برای جداسازی مسیر حرکت اتومبیل در جاده های دوطرفه بخصوص یا در لبه دره پرتگاه می باشد.

کلمه نیوجرسی از بزرگراه های نیوجرسی ایالت نیوجرسی گرفته شده است زیرا در سال 1950 اولین مدل در آنجا طراحی و تولید شده است. این قطعه ها به میزان قابل قبولی میزان انواع خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش می دهند. نامگذاری آن برمیگردد به نخستین استفاده این قطعه و بلوک در ایالت نیوجرسی برمیگردد.

در تولید نیوجرسی بتنی  این بلوک از مفصل افزودنی میلگرد آب سیمان سنگدانه استفاده می شود تمامی مواد باهم ترکیب شده و ساخته می شود تا یک قطعه بسیار مقاوم در ابعاد وقالب های متفاوت برای حفاظت و امنیت تولید شود. ابعاد اندازه های بلوک نیوجرسی بتنی گاها در ارتفاع های طول ها مختلف تولید می گردد. در جادهای که گاردریل دارند و یا ندارند دارای ضرورت استفاده از قطعات بلوک نیوجرسی بتنی می باشد زیرا حتی گاردریل توان نگهداشتن اتوموبیل را ندارد و در برخود خودرو با جداشدن آن صدمات بیشتری به سرنشینان وارد می گرد. دلیل بسیاری از تصادفات واژگونی ها واضح است که امن نبودن جاده ها می باشد موقعیت نامناسب کنار جاده ها و یا در میان دو مسیر متفاوت با افتادن نور چراغ به راننده روبه رویی در جاده هاست. قیمت نیوجرسی بتنی پیش ساخته وزن این نیوجرسی ها با توجه به متراژ انتخابی و نوع استفاده متفاوت است از مقدار تقریبی یک تن شروع شده و گاها تا شش تن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نیوجرسی

قیمت نیوجرسی بتنی  بلوک نیوجرسی قطعا به ابعاد تیراژ و جنس آن وابسته است این قیمت ها بسته به حجم ماده و استانداردهای بکاربرده شده متفاوت است با توجه به طول، ارتفاع، عرض پاشنه، عیار بتن و میلگرد مورد استفاده در ساخت، بلوک نیوجرسی بتنی قیمت متفاوتی خواهد داشت.

توانایی ساخت نیوجرسی هایی با طول بیش از 6 متر تا 8 متر را دارد، همچنین تمامی مراحل ساخت توسط کنترل کیفی دقیقا مورد بررسی قرار میگیرد و نتیجه لحظه به لحظه لیست می شود.

 اگر اجرای  قطعات بلوکنیوجرسی بتنی در مکان تحویل باشد هزینه ها  قطعا بستگی به شرکت پیمانکار دارد. مبلغ جابجایی تجربه حرفه ای بودن کارشناس سازنده هم روی قیمت بلوکاثر میگذارد که میتواند هزینه ها را کاهش دهد. قیمت بلوک نیوجرسی دست دوم هم عرضه میشود که مبلغی کمتر از نوع سفارشی ان دارد. کارخانه ها نوع های پیش ساخته زیادی را در بازار ارائه میدهند با مبلغ های کم تر برای پروژه اقتصادی مقرون بصرفه خواهد بود. برای پروژه خرید نیوجرسی بتنی  تهیه قالب بلوک نیوجرسی دست دوم که کیفیت استاندارد داشته باشد گزینش مناسبی است و از هزینه را کاهش میدهد.با توجه به ابعاد اعلام شده و محل استفاده و همچنین بسیار معیار های دیگر قیمت متفاوتی برای این محصول وجود دارد که نیازمند بررسی بیشتر است برای بررسی پروژه و دریافت قیمت نیوجرسی بتنی می توانید با مشاوران ما در ارتباط بوده و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمائید.

 

فروش نیوجرسی

نیوجرسی بتنی بر اساس سایز و اندازه به انواع نیوجرسی بتنی کوچک یا مینی نیوجرسی بتنی ، بزرگ و متوسط دسته بندی می گردد. با توجه به مصرف و نوع استفاده، اقدام به خرید هر یک از انواع این سایزها می نمایند. لیست قیمت نیوجرسی بتنی فروشگاه ها، متفاوت است. زیرا علاوه بر تفاوت در نوع محصول، تفاوت در کیفیت نیز موجب تغییر لیست قیمت نیوجرسی بتنی می گردد. فروش نیوجرسی بتنی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. از مزایای خرید و فروش نیوجرسی بتنی به صورت اینترنتی ، صرفه جویی در زمان و امکان مشاهده انواع مختلف و مقایسه قیمت ها با یکدیگر می باشد.

کاربرد بلوک نیوجرسی

کاربرد های این قطعه بتنی روز به روز در شهر ها جاده ها مصارف نظامی بیشتر میشود سرعت تولد در اندازه حجم سادگی حمل ایمن بودن قیمت مناسب استهلاک بسیار پایین ماندگاری طولانی از عوامل آن می باشد تنوع کاربرد این سازه سبب شده نیوجرسی پلاستیکی مورد استقبال قرار گرفت  کارایی متنوعی نیز داشته.

روزهای نخستین بلوک نیوجرسی بتنی برای تعیین صحیح مسیر و جداسازی راه میان خطوط ساخته شد دیوار جداکننده ای که مسیر عبور را مشخص کرد بلکه در صورتی که به اشتباه اتومبیل از مسیر خارج شود و با آن برخورد کند به جای چپ شدن خودرو به مسیر اصلی جاده بر می گردد در جاده های دو طرفه قرارگیرد ارتفاع آن به صورتی تولید شودکه جلوی نور آزار دهنده اتومبیل مستقیم را بگیرد.

 

مهم ترین دغدغه در ساخت و تولید این قطعات افزایش ایمنی، امنیت، کنترل اتفاقات و حوادث است.این روزها استفاده های گسترده ای از بلوک نیوجرسی برای کاربردهای گوناگون وجود دارد.

ریزکاری قالب و نوع کارکرد برای کارهایی که قالب نیوجرسی بتنی  برای عملیات راه سازی جاده خاکی کانال کشی آب و با کاربردی که قالب نیوجرسی برای عابران پیاده طراحی تولید می گردد همچنین با نوع دیگر کاربرد برای جداسازی محیط فضا شهری بوستان پارک ها و راه های ترافیکی عرضه می شود متمایز است.

بر اساس کاربرد مصالح و شیوه ساخت متفاوت است ممکن است نیاز به میلگرد باشد قالب بر اساس استاندارد و کاربرد ساخته می شود.

نیوجرسی بتنی در سالهای 50 میلادی در موسسه استیونس و با هدایت اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی در ایالت نیوجرسی طراحی شد مواد تشکیل‌ دهنده نیوجرسی بتنی از آب  فولاد مفصل شن و ماسه می باشد. استاندارد تولید در نیوجرسی کشور ایران شماره 17306 است و شرکت تولیدکننده نیوجرسی باید موارد استاندارد را رعایت کنند. استاندارد 17306 به تولید نیوجرسی اشاره دارد و نسبت دقیقی برای اختلاط آب و سیمان دارد.

بتن مورد استفاده در نیوجرسی باید ویبره شود شرایط محیط یا دمای تولید نیز باید مناسب باشد تا زمانی که مقاومت بتن به مقدار مناسب برسد.در عمل آوردن نیوجرسی به صورت مختلف می توان عمل کرد. 1- عمل آوری سریع با استفاده از بخار و حرارت دهی در یک محیط با رطوبت بالا. 2-عمل آوری در آب نیوجرسی بتنی : قطعه نیوجرسی را در آب غرق شده یا با آبپاش قطره ای و یا هر روش دیگری مرطوب نگه داشته شود.3-عمل آوری با پوشش: قطعه پیش ساخته بتنی را به وسیله ایجاد یک پوشش عایق که تبخیر آب از بتن را محدود می کند استفاده می‌شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظر شما