شناسهٔ خبر: 56363774 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مربی عربستانی: «محمد بن سلمان کمربند مشکی کاراته را گرفته است»

صاحب‌خبر -

شفقنا- «صالح العریض» مربی کاراته و دفاع شخصی عربستانی در اظهاراتی مدعی شد که محمد بن سلمان ولیعهد این کشور کمربند قهوه ای و حتی مشکی کاراته را گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رای الیوم، العریض در مصاحبه ای با شبکه روتانا خلیج گفت که به محمد بن سلمان در زمان کودکی دفاع شخصی آموزش داده است و او  کمربند قهوه ای را گرفته است.

وی افزود: افتخار آموزش محمد بن سلمان و حتی امیر ترکی بن سلمان، خالد بن سلمان، نایف بن سلمان، بندر بن سلمان و راکان بن سلمان را داشته ام.

این مربی کاراته عربستانی افزود: حقیقتا ما نزدیک به پنج سال به عنوان آموزش کاراته و همچنین سرپرست برنامه های ورزشی دوم ، با آنها حضور داشتیم. آموزش در کاخ بود وبرخی از همکاران  با شاهزادگان تمرین می کردند.

وی ادامه داد: آموزش کاملا جدی بود. شاهزاده بن سلمان بسیار علاقه مند به آموزش بودند و روی عملکرد خود تاکید داشتند و پس از یک دوره پیشرفت، گفت که فردی را می خواهم که سلاح آموزش بدهد و جیتسو و بازی شمشیرها(دفاع از خود علیه سلاح) را بلد باشد. او به کمربند قهوه ای رسید و پس از آنکه به آمریکا سفر کرد فکر کنم آنجا کمربند مشکی را هم گرفت!

متن کامل خبر را در رای الیوم ببینید

نظر شما