شناسهٔ خبر: 56363262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تیم‌های بازرسی ویژه کنترل و رفع نواقص در مدارس نظنز تشکیل شود

فرماندار شهرستان نطنز با بیان اینکه تیم‌های بازرسی ویژه کنترل و رفع نواقص در مدارس نظنز تشکیل شود، گفت: از ظرفیت دهیاری و شهرداری‌ها استفاده شود.

صاحب‌خبر -

محمد ظریفی در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونای شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: در جنگ با کرونا، مبادا شرایط جنگ احد پیش بیاید و غافلگیر شویم و باید تا پایان، با حساسیت به نبرد با کرونا ادامه دهیم.

وی با  تشکر از حضور گسترده پرشور مردم شهرهای نطنز و بادرود  در همایش پیاده‌روی دلدادگان حسینی گفت: جایگاه برتر واکسیناسیون در استان اصفهان نشان از فعالیت شبانه‌روزی مجموعه کادر درمان و بهداشت شهرستان نطنز است و باید این جایگاه در دز یاد آور نیز حفظ شود.

فرماندار شهرستان نطنز ابراز داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و فرا رسیدن ایام سرد سال با اطلاع‌رسانی و ترغیب مردم این امر محقق شود و در مدارس همچنان رعایت الزامات بهداشتی به ویژه تهویه مناسب فضای آموزشی باید مدنظر مدیران مدارس قرار گیرد و خانواده‌ها نیز در باب سلامتی و بهداشت فردی فرزندان خود دقت نظر کافی داشته باشند.

ظریفی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی جهت کنترل و رفع نواقص احتمالی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس تشکیل شوند تا ضمن نظارت مستمر از آن‌ها نسبت به روفع مشکلات احتمالی اقدام کنند و در این زمینه از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/804/ح

برچسب‌ها:

نظر شما