شناسهٔ خبر: 56363023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲ مدیر متخلف استان قزوین بازداشت شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف یک فقره تخلف در معاملات یکی از دستگاه‌های دولتی استان قزوین به ارزش ۱۴ میلیارد ریال و دستگیری ۲ مدیر متهم در این زمینه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان‌راد افزود: در راستای مقابله با جرائم اقتصادی و در پی تعاملات صورت گرفته و کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه 2 تن از مدیران دولتی در یکی از ادارات اقدام به تقلب در معامله و فروش تجهیزات کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که این 2 مدیر دولتی اقدام به فروش مجدد تجهیزات خریداری‌شده توسط شرکت با قیمت 3 برابری کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان مربوط میزان خسارات وارده به بیت‌المال را مبلغ 14 میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه 2 تن از مدیران این سازمان دولتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما