شناسهٔ خبر: 56362831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

طی احکامی جداگانه توسط زاکانی صورت گرفت؛

۳ ابقا، ۳ جابجایی و خداحافظی با ۲ معاون شهردار تهران

شهردار پایتخت پس از گذشت یک سال، ۳ معاون را در سمت خود ابقا کرد، ۳ معاون را در پست‌های دیگر به خدمت گرفت و با ۲ معاون خود خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت خود، در احکامی جداگانه برخی معاونان را ابقا، تعدادی را جابجا و با دو نفر دیگر خداحافظی کرد.

* ابقای ۳ معاون

«محمدامین توکلی‌زاده» معاون اجتماعی فرهنگی، «حمیدرضا صارمی» معاون شهرسازی و معماری و «عباس شعبانی» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران سه معاونی بودند که علیرضا زاکانی با توجه به عملکردشان حکم آن‌ها را تا یک سال دیگر تمدید کرد.

* جابجایی ۳ معاون

زاکانی طی حکمی «لطف‌الله فروزنده» را جایگزین ابوالفضل فلاح در سمت معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران کرد. «مجید باقری» نیز به جای فروزنده، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری پایتخت شد.

«حسین نظری» معاون سابق هماهنگی امور مناطق هم طی حکمی از سوی علیرضا زاکانی به سمت «معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران» منصوب و جایگزین جلال بهرامی شد. این در حالی است که علیرضا جاوید زین پس به جای نظری عهده دار معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران می شود.

«جلال بهرامی» نیز به مدت یک سال جایگزین «مجتبی شفیعی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران شد. بهرامی تا قبل از این معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بود.

* خداحافظی با ۲ معاون

«ابوالفضل فلاح» معاون مالی و اقتصاد شهری و «مجتبی شفیعی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران دو معاونی بودند که پس از گذشت یک سال از جمع معاونین شهرداری تهران خداحافظی کردند.

* تمدید احکام مدیرکل حوزه شهردار و رئیس سازمان بازرسی

شهردار پایتخت همچنین در احکامی جداگانه ماموریت «سجاد محمد علی‌نژاد» مشاور و مدیرکل حوزه شهردار و «داود گودرزی» رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما