شناسهٔ خبر: 56362765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

حساب مردم از اغتشاش گران جدا است

امیر غلامعلیان گفت: هرجا مردم حضور داشته باشند فتنه‌ها را سرکوب می کنند و نشان می‌دهند حساب آن‌ها از اغتشاش گران جدا است.

صاحب‌خبر -

اعضای شورای تامین استان امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش دیدار کردند.

استاندار در این دیدار با بیان اینکه دفاع مقدس ۸ سال دفاع جانانه ملت ایران بود گفت: ارتش بخش لاینفک این دفاع بود و ماه‌های اول جنگ که هنوز بسیج شکل نگرفته بود بار زیادی از جنگ روی دوش ارتش بود.

فداکار ابراز امیدواری کرد: ارتش همیشه برای دفاع از کشور در برابر حوادث آمادگی داشته باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار، دوران دفاع ۸ ساله را جزء پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جنگ در شرایط نابرابر به کشور تحمیل شد، اما آنچه ما را از این پیچ تاریخی عبور داد وجود رهبری و هماهنگی بین نیرو‌های ارتش، سپاه و بسیج بود.

امیر غلامعلیان با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم این تاریخ مقدس دچار گسست نسلی شود افزود: یکی از وظایف ما انتقال تجارب دوران دفاع مقدس به نسل جوان است که باید از کیان نظام دفاع کنند و بیانیه گام دوم و جهاد تبیین در همین راستا ارائه شده است.

وی به تحرکات برخی افراد در روز‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این تحرکات با درایت مسئولان در حال آرام شدن است و هرجا مردم حضور داشته باشند فتنه‌ها را سرکوب می کنند و نشان می‌دهند حساب آن‌ها از اغتشاش گران جدا است.

امیر غلامعلیان همچنین بر حمایت ارتش از دولت‌ها صرف نظر از گرایش سیاسی آن‌ها تاکید کرد.

نظر شما