شناسهٔ خبر: 56362710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

از نگاه دیلی میل؛

۵ بازیکن خطرناک ایران در جام جهانی را بشناسید + عکس

دیلی میل در گزارشی ۵ بازیکن خطرناک تیم ملی ایران را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از دیلی میل، ایران روز جمعه اروگوئه را شکست داد تا نشان دهد تیمی دست و پا بسته در جام جهانی نیست. بازگشت کارلوس کی‌روش دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد این تیم را تقویت کرده است.

در اینجا با ۵ بازیکن خطرناک تیم ملی ایران در جام جهانی آشنا می‌شویم.

مهدی طارمی

۵ بازیکن خطرناک ایران در جام جهانی را بشناسید

طارمی بازیکن برجسته آن‌ها است. بازیکن شماره ۹ به طور مداوم در سه فصل گذشته در پورتو گلزنی کرده و پاس گل داده است، اگرچه او بیشتر به خاطر گل آکروباتیک برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود. او همچنین بهترین زوج پرتغال را با لوئیز دیاز کلمبیایی داشت که فصل گذشته پورتو را به مقصد لیورپول ترک کرد.

این بازیکن ۳۰ ساله احتمالاً در سمت راست سه نفره هجومی ایران در دوحه بازی خواهد کرد.

سامان قدوس

۵ بازیکن خطرناک ایران در جام جهانی را بشناسید

قدوس هافبک برنتفورد در دیدار مقابل اروگوئه بازی خوبی ارائه داد. او پایه گذار گل تیمش در این دیدار بود و در کل عملکرد خوبی از خود ارائه داد. این بازیکن ۲۹ ساله در این فصل اغلب در برنتتفورد در لیگ برتر نیمکت نشین بوده است.

سعید عزت اللهی

۵ بازیکن خطرناک ایران در جام جهانی را بشناسید

هافبک بلند قد و ظریفی که سر بالا بازی می‌کند، توپ گیری می‌کند و بین هافبک‌ها و مهاجم‌ها یک لینک ارتباطی است. او پس از یک فصل حضور در اتلتیکو مادرید در چند تیم از جمله ردینگ در انگلیس بازی کرد. او به عنوان یک جوان ۲۵ ساله چشم نواز بازی می‌کند.

علیرضا بیرانوند

۵ بازیکن خطرناک ایران در جام جهانی را بشناسید

قرار است بین دو دروازه بان یعنی بیرانوند و نیازمند برای حضور در دوحه رقابت باشد. بیرانوند یک شوت گیر بسیار خوب است که پنالتی کریستیانو رونالدو را در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مهار کرد. این دروازه بان قد بلند در روز جمعه مقابل اروگوئه چندین سیو نیز انجام داد. او همچنین پرتاب‌های دست بلندی دارد و رکورد جهانی گینس را برای پرتاب توپ مقابل کره‌جنوبی دارد.

حسین کنعانی

۵ بازیکن خطرناک ایران در جام جهانی را بشناسید

مردی که هرگز به لیگ‌های بزرگ راه نیافته است، اما او بازیکنی است که می‌تواند ستون دفاعی ایران در جام جهانی باشد و گرت ساوت گیت باید فکری برای او کند. می‌توان گفت بهترین ویژگی تیم ایران خستگی ناپذیری و جنگندگی آن‌ها است. آن‌ها قاطعانه بازی می‌کنند.

کنعانی بازیکن ۲۸ ساله‌ای است که برای یک تیم قطری بازی می‌کند و توانست لوئیس سوارس را در دیدار با اروگوئه مهار کند.

نظر شما