شناسهٔ خبر: 56362233 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخباری از دانشگاه؛

وام شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی افزایش یافت

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از افزایش میزان وام شهریه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی افزود: به استناد ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی جدید میزان وام شهریه دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت.

وی یادآور شد: وام شهریه برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۰۰ هزا رتومان  افزایش یافت.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با رئیس صندوق رفاه دانشجویان، هیچ محدودیتی در پرداخت وام شهریه به دانشجویان این دانشگاه وجود ندارد.

تمدید مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

عباسی همچنین از تمدید مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: باتوجه به استقبال دانشجویان و درخواست مراکز آموزش علمی کاربردی مبنی بر تمدید زمان ثبت آثار در دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت و باتوجه به شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، مهلت ثبت آثار تا بیستم مهرماه سالجاری تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقه مند به شرکت در این جشنواره فرصت دارند در مهلت مقرر با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی جشنواره به آدرس https:// harekat.uast.ac.ir   دستورالعمل را مطالعه و با مراجعه به مسوول فرهنگی مرکز آموزشی، نسبت به ثبت آثار و فعالیت های خود اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی یادآور شد: باتوجه به نزدیک بودن زمان برگزاری جشنواره بین المللی حرکت و ثبت آثار برگزیده دانشگاه در سامانه جشنواره بین المللی حرکت، زمان در نظر گرفته شده مجددا تمدید نخواهد شد. لذا مقتضی است مراکز آموزش علمی کاربردی نسبت به اطلاع رسانی موثر و ثبت آثار فاخر انجمن های علمی دانشجویی اقدام کنند.

نظر شما