شناسهٔ خبر: 56362201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند/ توانستند با اقدامات خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند

وزیر کشور با قدردانی از فراجا که «در اغتشاشات اخیر بسیار خوب و هوشمندانه عمل کرده»، گفت: این عزیزان به موقع توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سردار "احمد وحیدی"، در حاشیه بازدید از مرکز مرفوک فراجا، ضمن تسلیت سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر بسیار بسیار خوب و مناسب عمل کرده است.

وزیر کشور یادآور شد: فراجا بعد از یک کار حجیم و عملکرد بسیار خوب و مناسب در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) که محور اصلی کار بر دوش عزیزان انتظامی بوده است در صحنه اغتشاشات اخیر نیز حضور یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: الحمدلله ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

سردار وحیدی خاطر نشان کرد: از تک تک عزیزان خدوم و زحتمکش در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور از فرماندهان و افسران گرفته تا سربازان جان بر کف که در اقصی نقاط میهن اسلامی مان با نثار جان خود امنیت و آرامش جامعه را تامین می کنند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون در همه مراحل زندگی از پروردگار متعال خواستارم.

نظر شما