شناسهٔ خبر: 56361645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعلا خبری از باران نیست/ پاییز کم‌بارش همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه فعلا خبری از باران نیست گفت: طبق پیش‌بینی فصلی، پاییز امسال کمتر از نرمال بارندگی خواهیم داشت اگرچه بارش‌ها در زمستان بیشتر از میانگین پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

محمدحسن باقری‌شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی همدن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه آسمان استان تا پایان هفته صاف تا قسمتی آفتابی پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: وزش شدید باد پدید غالب جوی امروز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وزش شدید باد عصرگاهی تا سرعت ۵۰ یا ۶۰ کیلومتر پیش‌بینی می‌شود افزود: از فردا تا پایان هفته پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت و آسمان استان آفتابی است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: از نظر دمایی نیز دمای روزانه بین یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت اما دمای شبانه تغییر محسوس نمی‌کند.

باقری‌شکیب با تاکید بر اینکه فعلا خبری از باران نیست تصریح کرد: طبق پیش‌بینی فصلی، پاییز امسال کمتر از نرمال بارندگی خواهیم داشت به طوری که آبان ماه کم بارشی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در پاییز کمتر از میانگین و در زمستان امسال بیشتر از میانگین پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: از نظر دمایی نیز پاییز امسال بین یک تا دو گرم‌تر از نرمال پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در پایان سخنانش متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بهار با هفت درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه و فامنین با ۳۳ درجه گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده، همچنین تغییرات دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۱ و ۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/89033/

نظر شما