شناسهٔ خبر: 56360823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

تأثیر حب و بغض در گزینش ممنوع

مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: حب و بغض نباید در امر گزینش تأثیرگذار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اصفهان،  منصور حسن‌زاده در مراسم معارفه رابط گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اظهار کرد: حفظ شأن استادان و کارکنان از وظایف گزینش است و رعایت این مهم بر عوامل گزینش به‌عنوان تکلیف قلمداد می‌شود. در انجام کار رضایت خداوند ارجح است و خدای ناکرده حب و بغض نباید در امر گزینش تأثیرگذار باشد.

وی افزود: توجه به معناگرایی از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود و انتخاب‌ها به نحوی باشد تا افرادی انتخاب شوند که تأثیر مثبت بر نسل آینده داشته باشد.همان‌گونه که حضرت امام (ره) فرمودند ملاک حال افراد بوده این توصیه باید همواره در دستور کار ما باشد. هدف را باید اصلاح افراد قرار داد و با مماشات با دیگران رفتار کرد به نحوی که آرامش بر خانواده عظیم و فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی حاکم باشد.

مسئول کارگروه صلاحیت‌های عمومی هیئت اجرایی جذب استان اصفهان ادامه داد: امروز در رأس دانشگاه آزاد اسلامی شخصیتی ارزشی قرار دارد که بر حفظ ارزش‌ها تأکید بسیار دارند؛ بنابراین باید تلاش بر این باشد تا استادان و کارکنان ارزشی در مجموعه دانشگاه فعالیت کنند.

مجتبی جعفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر نیز گفت: جایگاه گزینش جایگاه بسیار با اهمیتی بوده و مسئول گزینش باید بازویی قوی برای دانشگاه باشد. با راهنمایی‌های خود در تسهیل امور دانشگاه برای رسیدن به اهداف سرعت ببخشد.

به گزارش آنا در این مراسم از تلاش‌های عبدالرسول مستأجران قدردانی و سیدمحسن موسوی پیکانی به‌عنوان رابط گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر معرفی شد.

سیدمحسن موسوی پیکانی دانش‌آموخته دکتری تخصصی در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی است که در طول ۲۳ سال فعالیت خود در دانشگاه آزاد اسلامی سوابق مختلفی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۴۱۲۱/

نظر شما