شناسهٔ خبر: 56360276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

یامین‌پور: اصل اتفاقات اخیر در رسانه‌ها رقم خورد / کف خیابان، چندان چیزی برای مردم مشهود نبود / این اتفاقات زودگذر، سطحی و میرنده است ولی نظام نامیراست و گزندی نخواهد دید / «اغتشاشات» پایان یافته؛ البته ممکن است شیطنت‌ها گاهی به طور پراکنده، مقطعی و جزیی ادامه پیدا کند

وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزیر ورزش و دبیر شورای عالی جوانان گفت: اصل اتفاقات اخیر در رسانه رقم خورده بود و کف خیابان چندان چیزی برای مردم مشهود نبود با این حال حضور مردم در شهرهای مختلف کشور، آب تطهیری بود بر آلودگی‌ که برخی در شهرهای کشور ایجاد کرده بودند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: دبیر شورای عالی جوانان گفت: اصل اتفاقات اخیر در رسانه رقم خورده بود و کف خیابان چندان چیزی برای مردم مشهود نبود با این حال حضور مردم در شهرهای مختلف کشور، آب تطهیری بود بر آلودگی‌ که برخی در شهرهای کشور ایجاد کرده بودند.

وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزیر ورزش و دبیر شورای عالی جوانان درباره اجتماع دیروز مردم تهران گفت: توفیق داشتم دیروز در جمع بزرگ شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی حضور پیدا کنم؛ نکته‌ای که نظر من را جلب کرد آرامشی بود که در چهره مردم وجود داشت.

وی ادامه داد: ما راهپیمایی 9 دی 88 و راهپیمای‌هایی دیگری که به خاطر نگرانی مردم از آسیب دیدن نظام جمهوری اسلامی به دلیل برخی شیطنت‌های غرب شکل گرفته بود را دیده بودیم ولی چیزی که در اجتماع بزرگ دیروز در چهره مردم دیدم و از رفتار و شعار آن‌ها نیز پیدا بود، آرامش مردم بود که می‌دانستند این اتفاقات زودگذر، سطحی و میرنده است ولی جمهوری اسلامی و نظام اسلامی، نامیرا و پایدار است و گزندی نخواهد دید.

دبیر شورای عالی جوانان با اشاره به اینکه چهره بشاش و همراه با آرامش مردم در این راهپیمایی برای من الهام‌بخش بود، گفت: مردم خیال‌شان راحت است چراکه با توجه به پشتوانه‌ امت مؤمن ایران و با معرفت به اهل بیت (ع) و رهبری حضرت آقا و خونی که پای این نظام ریخته شده، جمهوری اسلامی پاینده و نامیرا است و آسیب جدی نخواهد دید.

یامین‌پور اظهار داشت: شور مردم و جمعیتی که در این راهپیمایی حضور پیدا کرده بودند، فوق تصور من بود و گمان نمی‌کردم از این راهپیمایی اینقدر استقبال شود؛ این راهپیمایی یادآور جمعیت عظیم و سیل‌آسای 9 دی 88 بود.

وی با بیان اینکه گمان می‌کنم غربی‌ها علی‌الخصوص رژیم صهیونیستی می‌دانستد که این اغتشاشات اخیر یک حرکت ایذایی کوتاه‌مدت است، گفت: دشمنان صرفاً با این حرکات می‌خواستند یک مقدار جمهوری اسلامی ایران را سرگرم خود کنند و به تعبیر خودشان بتوانند برخی از شکاف‌های اجتماعی را عمیق‌تر کنند اما گمان نمی‌کنم حتی ساده‌لوح‌ترین تحلیل‌گران غربی امیدی به این حرکات داشته باشند.

دبیر شورای عالی جوانان در پاسخ به این سؤال که به نظر شما آیا با این اجتماع عظیم مردم تهران اغتشاشات چند روز اخیر در کشور پایان می‌یابد؟، اظهار داشت: به نظر من قبل از این نیز اغتشاشات پایان یافته بود و موج آن تا روز پنج‌شنبه هفته گذشته کم و بیش وجود داشت و پیش از امروز نیز پایان یافته بود و حضور مردم در شهرهای مختلف کشور، آب تطهیری بود بر آلودگی‌ که برخی در شهرهای کشور ایجاد کرده بودند.

یامین‌پور گفت: البته ممکن است شیطنت‌ها گاهی به طور پراکنده، مقطعی و جزیی ادامه پیدا کند تا خوراک خبری برای غربی‌ها تولید کند کما اینکه اصل اتفاقات اخیر در رسانه رقم خورده بود و کف خیابان چندان چیزی برای مردم مشهود نبود.

معاون امور جوانان وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: بایستی یک هوشیاری هم از طرف مردم و هم از طرف حافظان امنیت کشور صورت بگیرد تا جلوی برخی شیطنت‌ها و اغتشاشاتی که احیاناً در روز آینده به نیت تولید خوراک خبری انجام خواهد شد، گرفته شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما