شناسهٔ خبر: 56359772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار پورجمشیدیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

نیروهای مسلح، پای دفاع از نظام و ملت ایستاده‌اند/ دشمنان جرات نگاه چپ به جمهوری اسلامی را ندارند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اینکه بسیج در کنار ارتش و سپاه در اوج اقتدار دفاعی و امنیتی قرار دارد، گفت: نیروهای مسلح، آماده و استوار پای دفاع از نظام و عزت و شرف ملت ایران ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

دشمنان جرئت نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارند/ بسیج در کنار ارتش و سپاه در اوج اقتدار دفاعی و امنیتی قرار دارد

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و امام شهدا امام خمینی(ره)، دفاع مقدس را گنجیه‌ای درخشان و اقیانوسی ناب از ارزش‌های دینی و ملی برشمرد و گفت: دفاع مقدس، همانند قیام عاشورای امام حسین(ع) که اسلام را زنده نگه داشت، استمرار انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به رژه مقتدرانه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در آغازین روز هفته دفاع مقدس، افزود: بعد از دو سال بخاطر شرایط کرونایی حاکم بر کشور، امسال با کاهش تقریبی موج کرونا در کشور و مهیا شدن شرایط برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، این اتفاق مهم رقم خورد.

سردار پورجمشیدیان رژه نیروهای مسلح را آیینه اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران و بستر مخابره قدرت دفاعی کشور به جهان برشمرد و با بیان اینکه بسیج در کنار ارتش و سپاه در اوج اقتدار دفاعی و امنیتی قرار دارد، تصریح کرد: نیروهای مسلح، در اوج اقتدار، رژه خوب و با صلابتی را به نمایش گذاشتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح، آماده و استوار پای دفاع از نظام و عزت و شرف ملت ایران ایستاده‌اند، اضافه کرد: بسیج، سپاه و ارتش، نمایشی با شکوه از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در رژه نیروهای مسلح به نمایش گذاشتند.

سردار پور جمشیدیان با اشاره به اینکه دشمنان شکوه و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را بارها مشاهده کرده‌اند، بر قدرت دفاعی بالا و آمادگی خوب نیروهای مسلح به عنوان اضلاع بازدارندگی برای جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات دشمنان تأکید کرد و گفت: شکوه این اقتدار را در رژه نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا شاهد بویدم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارند، اظهار کرد: دشمنان می دانند نمی توانند نگاه چپ به مرزها و آرمان های نظام و ملت بزرگ ایران داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما