شناسهٔ خبر: 56359492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهرک ناجی مشکلات زیست محیطی دارد/نابودی یک گونه زیست محیطی در هر20 دقیقه

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرک ناجی مشکل محیط زیستی زیادی داریم و مسؤولان شهرک هم این موضوع را زیاد جدی نگرفته‌اند، گفت: در این شهرک مقدار زیادی ما مشکل داریم.

صاحب‌خبر -

محمدرضا یافتیان، مدیرکل محیط زیست استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: محیط زیست دنبال مچ‌گیری نیست و تا آنجا که میسر باشد اقدامات ارشادی انجام می‌دهد.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه محیط زیست یک امانت الهی است و همه باید در حفظ آن تلاش کنند، اضافه کرد: یک هزار و 360 واحد صنعتی در استان زنجان وجود دارد و کل صنایعی که درگیر مسائل آنها هستیم 300 مورد است که 200 مورد آنها مشکل‌دار نیست و ما با 100 واحد دچار چالش هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما نباید به روند محیط زیست سیاه نگاه کنیم، افزود: طبق یک پژوهش انجام شده هر 20 دقیقه یک نمونه نادر محیط زیستی از بین می‌رود و این یعنی اگر حواسمان به محیط زیست نباشد، محیط زیستمان از بین خواهد رفت.

یافتیان با بیان اینکه محیط زیست را دولت و مردم باید به عنوان اولویت اول خود بدانند، اضافه کرد: واحدهای مشکل‌دار استان مربوط به صنایع مختلف از جمله نساجی، فولادی، صنایع فلزی است.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرک ناجی مشکل محیط زیستی زیادی داریم و مسؤولان شهرک هم این موضوع را زیاد جدی نگرفته‌اند، افزود: در این شهرک مقدار زیادی ما مشکل داریم.

انتهای پیام/2308

نظر شما