شناسهٔ خبر: 56359145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعلام برنامه‌های هفته گردشگری در هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در آستانه فرارسیدن هفته گردشگری برنامه‌های این اداره‌کل را به مناسبت این هفته اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، سهراب بناوند با اشاره به شعار امسال هفته گردشگری با عنوان «رویش اندیشه‌های نو» گفت : در همین راستا رویداد استارتاپی باهدف نوآوری در خلق و توسعه کسب‌وکارهای حوزه گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری پارک علم و فناوری به مدت سه روز در موزه مردم‌شناسی خلیج‌فارس بندرعباس برگزار می‌شود.

وی در خصوص افتتاح پروژه‌های گردشگری گفت : 6 پروژه گردشگری به مناسبت هفته گردشگری در استان افتتاح می‌شود.

بناوند با اشاره به اینکه این پروژه‌ها شامل 2 سفره‌خانه سنتی ، 2 مجتمع گردشگری و 2 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است ، افزود : این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 590 میلیارد ریال و اشتغال 95 نفر به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان برگزاری اولین جشنواره گردشگری ساحلی مکران با همکاری شهرداری‌های سیریک و جاسک از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری است که روزهای 7 و 8 مهرماه در این دو شهر ساحلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک‌روزه ویژه دهیاران روستای هدف گردشگری و کارگاه آموزشی پرنده‌نگری ویژه کودکان از برنامه‌های آموزشی این هفته برای فعالان و علاقه‌مندان به صنعت گردشگری است.

بناوند تأکید کرد : غبارروبی گلزار شهدا، تقدیر از فعالان گردشگری، افتتاح پروژه‌های زیرساختی، تور آشناسازی یک‌روزه از جاذبه‌های کمتر شناخته‌شده شهرستان جاسک، تور آشناسازی یک‌روزه ویژه فعالین گردشگری کشور عمان به جزایر، نشست با فعالین گردشگری استان از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته گردشگری است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما