شناسهٔ خبر: 56358765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان :

امنیت مثال‌زدنی کشور مدیون از جان گذشتگی جوانان غیور ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جنگ اصلی امروز جنگ شناختی و رسانه‌ای است و دشمنان به‌ شدت علیه نظام مقدس اسلامی کار رسانه‌ای می‌کنند و برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، مرتضی عمومهدی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان فلاورجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اذعان  داشت: رشادت ایثارگران و فرزندان این مرزو بوم در طول هشت سال دفاع مقدس ماندگار بوده و امنیت مثال‌زدنی کشور مدیون از جان گذشتگی جوانان غیور ایران اسلامی است.

ایشان افزود: در طول تاریخ همواره دو جریان حق و باطل مقابل هم قرار گرفته‌اند که در شرایط امروز جریان طاغوت به سرکردگی آمریکای جنایتکار و جریان تمدن‌ساز توحیدی که در رأس آن نظام مقدس ایران اسلامی قرار دارد و بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان دینی و سیاسی به خوبی به آن اذعان دارند.

عمومهدی ادامه داد: جریان طاغوت مدعی پاسخ‌گویی به نیازهای بشری است و با برنامه‌های مادی، بسیاری را نیز به پیروی از خویش واداشته است، در حالی که پاسخگویی به نیازها را در مسیر قدرت‌طلبی و لذت‌گرایی دنبال می‌کند، از این رو همیشه با ناکامی‌های فراوان روبه‌رو می‌شود و انسان را از فطرت پاک انسانی دورتر می‌کند.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: در مقابل نظام سلطه و جریان طاغوتی، جریان توحیدی و ولایی در ذیل ولایت فقیه و نایب الامام است که باید به آن افتخار کرد و آن را تا مسیر مطلوب که تحقق تمدن نوین اسلامی بوده، یاری کرد و پرچم مقدس انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن رساند.

وی با تأکید بر حضور تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌ها خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور، وقت را نباید تلف کرد و نیاز است با تمام توان به میدان آمد چرا که امروز اگر آبروی خود را هزینه نظام مقدس اسلامی کنیم، هزینه‌ای بسیار ناچیز است، همان طور که در برهه‌ای از زمان جوانانی مؤمن و انقلابی جان خود را فدای راه و اهداف مکتب انقلاب خود کردند که هنوز نیز این مسیر ادامه دارد.

عمومهدی تأکید کرد: جنگ اصلی امروز  جنگ شناختی و رسانه‌ای است و دشمنان به‌شدت علیه نظام مقدس اسلامی کار رسانه‌ای می‌کنند و برای ایجاد رعب وحشت در جامعه از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند، از این رو بسیجیان با تأسی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی هم چون گذشته نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه و مقابله با دشمنان نظام اسلامی دارند.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان درپایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال فاصله گرفتن مردم از نظام اسلامی بوده که باید مراقب بود و وظیفه داریم با تمام توان ایستادگی کرده و از اهداف و راه پربرکت انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

نظر شما