شناسهٔ خبر: 56358639 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

تهران - ایرنا- گروهی از شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز در سایه حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس یورش بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، شهرک نشینان از صبح امروز دوشنبه یورش خود به مسجد الاقصی را  به بهانه آغاز سال یهودی آغاز کرده اند.

 نظامیان رژیم صهیونیستی نیز از شهرک نشینان صهیونیست حمایت کرده و به مقابله با جوانان فلسطینی محافظ مسجد الاقصی برخاسته و جلوی آنها را برای مقابله با این شهرک نشینان می گیرند.

در مقابل، جوانان فلسطینی در مصلی القبلی در مسجد الاقصی علیه یورش شهرک نشینان صهیونیست شعار سر می دهند و نیروهای اشغالگر تدابیر شدیدی وضع کرده و جلوی رسیدن شهروندان فلسطینی به مسجد الاقصی از سمت باب الاسباط را گرفته اند.

گروهی از شهروندان فلسطینی نیز در مقابل یورش شهرک نشینان و تاکید بر حضور خود برای دفاع از مسجد الاقصی اقدام به اقامه نماز و سپس سردادن شعار در یکی از درهای ورودی مسجد الاقصی کردند.

نظامیان صهیونیست سپس به محافظان فلسطینی مسجد الاقصی حمله ور شدند و آنها همچنین یک جوان فلسطینی را در منطقه باب العامود شهر قدس بازداشت کردند.

فلسطینی ها نیز به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی که از شهرک نشینان در جریان یورش به مسجد الاقصی حفاظت می کنند، بمب های دستی صوتی و آتش زا پرتاب کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

نظر شما