شناسهٔ خبر: 56357913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پروژه‌های مسکن ملی زنجان با سرعت خوبی پیش می‌رود

الهام خوشی

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اگر سقف وام‌ها افزایش داده شود، جمع آورده تا حدودی برای متقاضیان پایین می‌آید و می‌توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

صاحب‌خبر -

سعید شاهین‌فر روز گذشته (۳ مهرماه) در بازدید از پروژه‌های مسکن‌ ملی زنجان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با سرعت خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌ها در خصوص وام مشکلاتی داشت که حل شده است و پس از این با سرعت بیشتری شاهد تکمیل پروژه‌ها خواهیم بود.

وی افزود: اگر سقف وام‌ها افزایش داده شود، جمع آورده تا حدودی برای متقاضیان پایین می‌آید و می‌توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

شاهین‌فر ادامه داد: در پروژه برکت تا پایان سال ۲۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد. تحویل واحدها به همین روال ادامه خواهد داشت تا واحدها به دست متقاضیان برسد.

این مسئول با بیان اینکه در ساخت مسکن ملی در بحث زیرساخت‌های گاز، برق و مخابرات مشکلی نداریم، تصریح کرد: مشکلاتی در حوزه تامین آب وجود دارد که این مشکل مختص به مسکن ملی نیست و همه شهرستان با آن درگیر است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: در خصوص بحث تامین آب، وزارت نیرو پای کار است و امیدواریم با اعتباراتی که دارند، مشکل تامین آب شهر و مسکن ملی نیز حل شود.

پروژه‌های مسکن ملی زنجان با سرعت خوبی پیش می‌رود

پروژه‌های مسکن ملی زنجان با سرعت خوبی پیش می‌رود

انتهای پیام

نظر شما