شناسهٔ خبر: 56357894 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم استان تهران چقدر واکسن زدند؟

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه بیش از 5 میلیون و 800 هزار نفر در این استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت:‌بیش از 4 میلیون نفر دز چهارم یا یادآور را دریافت نکرده‌اند.

صاحب‌خبر -

علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان تهران»، بیان داشت: تاکنون در استان تهران دز سوم به 5 میلیون و 800 هزار نفر رسیده و دز چهارم حدود 850 هزار نفر است.

وی ادامه داد:‌با توجه به میزان دز دومی که در استان تهران تزریق کردیم، جمعیتی برابر با 9 میلیون و 900 هزار نفر است؛ بنابراین نشان می‌دهد فاصله ما برای تکمیل دز یادآور مقداری نسبت به دز قبلی کمتر است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: البته آمار استان تهران نسبتا به سایر استانها بالاتر است، اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم و قریب 4 میلیون نفر دز دوم را دریافت کردند اما هنوز دز سوم را دریافت نکرده‌ا‌ند.

زالی با بیان اینکه بیش از  4 میلیون  نفر در استان تهران  دز یادآور چهارم دریافت نکردند، گفت: با توجه به آمادگی مراکز واکسیناسیون، مردم نسبت به تزریق این دز اقدام کنند.

پایان پیام/ ت 32

نظر شما