شناسهٔ خبر: 56357776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمد صادقی در گفت‌وگو با برنا

پیروزی برابر اروگوئه روحیه بخش بود/ بازی با سنگال هم محک خوبی است

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است زمان باقی مانده تا جام جهانی 2022 قطر فرصت کافی برای ایجاد تغییرات در تیم ملی نیست.

صاحب‌خبر -

محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اتفاقات زیادی در تیم ملی رخ داده است و به همین دلیل شرایط حال حاضر تیم ملی ما شرایط کاملاً خاص محسوب می شود. باید با مدیریت این تیم به تیم ملی کمک شود تا بتواند در جام جهانی موفق شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم ملی  برای موفقیت در جام جهانی 2022 قطر بیش از هر چیز به آرامش نیاز داردکه این آرامش شاید با اتفاقات اخیر تحت تاثیر قرار بگیرد ولی همه ما امیدوار هستیم این تیم بتواند نمایش خوبی را در جام جهانی ارائه دهد.

پیشکسوت تیم ملی در مورد دیدار دوستانه ایران برابر اروگوئه گفت: برابر اروگوئه تیم ملی نسبت به گذشته تغییرات زیادی نداشت ولی در مجموع باید گفت پیروزی روحیه بخشی در این دیدار برای تیم ملی رقم خورد که می تواند باعث شود تیم ملی از نظر روحی شرایط خوبی را داشته باشد.

محمد صادقی با اشاره به اینکه در این دو ماهه باقی مانده تا جام جهانی چه تغییراتی می‌تواند در ساختار کلی تیم ملی ایجاد کرد به خبرنگار برنا گفت: زمان زیادی تا آغاز جام جهانی باقی نمانده و بعید می‌دانم اتفاق خاصی از نظر تاکتیکی و فنی در این تیم رخ بدهند. شاید مهمترین مسئله ای که اعضای کادر فنی روی آن تاکید داشته باشند آماده سازی تیم از نظر روحی و روانی است تا تیم بتواند وضعیت و شرایط خوبی را برای بازی های مهم جام جهانی داشته باشد.

صادقی که در جام جهانی 1978 یکی از بازیکنان تیم ملی محسوب می‌شد اشاره‌ای به وضعیت تیم ملی  در آن دوران کرد و در این خصوص اظهار داشت: آن زمان رسانه ها و تلویزیون با این حجم اطلاع رسانی وجود نداشت و ما در شرایط خاصی برای بازی ها آماده شدیم. با این  وجود تیم ملی در ستاره های زیادی داشت و با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم توانستیم در آن رقابت ها بازی های خوبی را از خود نشان داده و برابر تیم های قدر دنیا شرایط خوبی را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نسل تیم ملی در آن دوران یک نسل طلایی بود که شاید اگر  فضای رسانه‌ای و فوتبالی زمان ما مثل این روزها بود می توانستیم اتفاقات خوبی را در جام جهانی رقم بزنیم.

پیشکسوت تیم ملی در مورد بازی برابر سنگال تاکید کرد: سنگال حریف قدرتمندی است و تیم ملی می‌تواند در این دیدار نیز محک خوبی بخورد. در این بازی ها نقاط ضعف و قوت تیم بهتر شناسایی می شود و این موضوع می تواند به کادر فنی کمک کند تا تیم ملی با آمادگی خوبی خود را برای بازی های جام جهانی آماده کند. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//  

آیا این خبر مفید بود؟
3 0

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما