شناسهٔ خبر: 56357714 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

مردم اهانت به مقدسات را تحمل نمی‌کنند/ لزوم حفظ اقتدار پلیس

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با اشاره به دستگیری گروه‌های تروریستی در ایام آشوب گفت: اخبار ورود سلاح، داعش و اعضای گروهک‌های کومله به کشور نشان‌دهنده اتحاد دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است که البته با هوشیاری مردم، بسیج و نیروهای امنیتی به این هدف خود نخواهند رسید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اغتشاشات اخیر و حمله آشوبگران به مقدسات اسلامی مردم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تاکنون توطئه‌های مختلفی را تجربه کرده که همواره با مقاومت و ایستادگی مردم شهیدپرور و فهیم روبه‌رو بوده است، آشوب اخیر نیز یکی از همان توطئه‌ها است که در اتاق فرمان شبکه‌های معاند و منافقان کوردل مدیریت و سازمان‌دهی می‌شود.

خسارت به اموال عمومی، اماکن و مقدسات

وی با انتقاد از همکاری برخی افراد داخلی و جناح‌های کشور با جریان‌های معاند افزود: همین موضوع باعث شد که طی چند روز اخیر شاهد خسارات زیادی به اموال عمومی و اماکن به ویژه مقدسات مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان خاطرنشان کرد: مردم زمانی‌که متوجه شدند، فوت مهسا امینی بهانه بوده است و هیچ‌یک از معترضان به دنبال خون‌خواهی نیستند بلکه هدف ضد انقلاب هجمه بر حجاب به عنوان یکی از مقدسات و ارزش‌های مردم ایران اسلامی است به صورت خودجوش وارد صحنه شدند.

وی با تاکید بر اینکه مردم حاضر به تحمل گرانی و تورم هستند اما اهانت به مقدسات خود را تحمل نمی‌کنند، گفت: در روزهای اخیر خسارات مالی و حتی جانی زیادی به مردم ایران وارد شد، برخی از بچه‌های مردم فریب خوردند و در این صحنه‌ها حاضر شدند؛ شاهد این حرف هم اظهارات خود افراد در مصاحبه‌ها است.

حجت‌الاسلام صادقی به پدر و مادرها توصیه کرد مراقب فرزندان خود باشند تا رفیق بد و فضای مجازی آن‌ها را به انحراف نکشاند و ادامه داد: در هیچ نظامی اقتدار پلیس نباید شکسته شود، حفظ امنیت در کشور ما یک خط قرمز است؛ اگر جایی به خودروی پلیس و نیروی انتظامی تعرض شود، امنیت زیر سوال می‌رود.

لزوم حفظ اقتدار پلیس

وی با انتقاد از کسانی که به پلیس دشنام می‌دهند و این نیروها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، یادآور شد: اگر خانه یا اموال مردم سرقت شد به چه کسی غیر از پلیس مراجعه می‌کنند؟ بنابراین اقتدار نیروهای انتظامی به هیچ‌وجه نباید شکسته شود، اگر امنیت می‌خواهیم این امنیت با پلیس برقرار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه دشمنی این افراد با پلیس و بسیج و حتی روحانیت نیست، اظهار کرد: دشمنی این افراد با اسلام و مقدسات آن است، آتش زدن قرآن و مسجد به این دلیل است که آن‌ها ضربه اصلی را از اسلام خورده‌اند و این موضوع را نمی‌توانند تحمل کنند.

وی درخصوص دلیل آشفتگی این روزهای دشمنان ایران گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین برای آن‌ها قابل هضم نبود به همین دلیل می‌خواستند به هر نحوی با آن مقابله کنند.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به دستگیری گروه‌های تروریستی در ایام آشوب افزود: اخبار ورود سلاح، داعش و اعضای گروهک‌های کومله به کشور نشان‌دهنده اتحاد دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است که البته با هوشیاری مردم، بسیج و نیروهای امنیتی به این هدف خود نخواهند رسید.

نظر شما