شناسهٔ خبر: 56357398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

روحانی جهادی که اغتشاشگران جمجمه‌اش را نابود کردند

حوزه/ حجت الاسلام کارخانه روحانی جهادی و امام جماعت مسجد الهادی(ع) محله هرندی تهران که سه شنبه گذشته مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته بود، پس از عمل جراحی موفق تعویض جمجمه، از کما خارج شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حمید رضا دانایی، عضو جبهه فرهنگی انقلاب فرهنگی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام محمدعلی کارخانه از روحانیون فعال و جهادی که امامت جماعت مسجد الهادی(ع) محله هرندی تهران را بر عهده دارد، سه شنبه گذشته با گروهی از دوستان برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی به منطقه پیروزی تهران رفته بودند که مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفته و به شدت مجروح شد به طوری که علاوه بر آسیب‌های بسیار شدید در نقاط مختلف بدن، جمجمه وی کاملاً خُرد می‌شود و به کما می‌رود.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب فرهنگی تهران درباره آخرین وضعیت جسمانی حجت الاسلام کارخانه، اظهار کرد: الحمدلله پس از عمل جراحی موفق تعویض جمجمه، از کما خارج شده است.

وی ادامه داد: آنچه مایه غبطه شد این که این روحانی جهادی هنگام به هوش آمدن که عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت، خداداده رئیس ستاد هماهنگی مساجد کشور و بنده به عنوان اولین نفرات بالای سر او بودیم، اولین سخنی که بر زبان آورد این بود "خوشحالم و سبکم که در این مسیر از ما هم خریدند، دعا کنید خدا از ما بپذیرد".

دانایی افزود: این روحانی جهادی که تلاش‌های بسیاری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در منطقه هرندی و حرکت‌های جهادی به ویژه در سال‌های کرونایی داشته، بحمدالله بعد از عمل جراحی از کما خارج شده و هم اکنون علاوه بر ضریب هوشیاری خوب، توانایی گفت‌وگو و تکلم دارد.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب فرهنگی تهران خاطرنشان کرد: حجت الاسلام کارخانه یک روحانی بسیار فعال و دغدغه‌مند و با اخلاق است که اقدامات جهادی بسیار خوبی در محله هرندی انجام داده و برادر او نیز از جانبازان فتنه ۸۸ است.

انتهای پیام

نظر شما