شناسهٔ خبر: 56356285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نیرو‌های مسلح حافظ حریم حرمت خانواده

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بسیجی شهید امیر رضا اولادی جمعی ناحیه سپاه حضرت رسول (ص) شیراز از جوانان انقلابی که پنج شنبه شب در راه دفاع از امنیت به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت امیر رضا اولادی گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب خون هزاران هزار جوان ریخته شده است و این گرد و غباری است که هر از چند گاهی وارد کشور می‌شود و هیچ تاثیری بر راه انقلاب نداشته و نخواهد داشت.

مادر شهید مدافع امنیت شهید اولادی هم در این دیدار گفت: نیرو‌های مسلح حافظ حریم حرمت خانواده و ناموس مردم هستند.

مادر شهید اولادی گفت: نیرو‌های مسلح حافظ حریم حرمت خانواده و ناموس مردم هستند و همه ملت ایران مدیون زحمات آن‌ها هستیم.

او با بیان اینکه رسانه‌های خارجی بر علیه کشور ما اقدامات خرابکارانه انجام می‌دهند، گفت: هرچند این رسانه‌ها برای این اقدامات هزینه‌های سنگین می‌کنند، اما دشمنان بدانند امام زمان نمی‌گذارد به کشور ما آسیب برسد و خون شهدا پایمال شود.

این مادر شهید گفت: امیررضا هدیه کوچکی بود به رهبر، کشور، امنیت کشور و ناموس ایران تقدیم کردم که امیدوارم لیاقت مادر شهید بودن را داشته باشم.

پدر شهید اولادی نیز گفت: امیدواریم رهبر معظم انقلاب شهادت فرزندم را به عنوان هدیه بپذیرند و به کوری چشم دشمنان این راه ادامه دارد.

او گفت: نیرو‌های مسلح دلگرمی هستند برای ما و همه ایرانی‌ها و این از افتخارات ما است در چنین کشوری زندگی می‌کنیم که امنیتش زبانزد است.

همچنین مراسم ختم شهید امیررضا اولادی با حضور جمعی از مردم، مسئولان، بسیجیان و نیرو‌های مسلح شیراز در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

نظر شما