شناسهٔ خبر: 56355764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه بوشهر: اتحاد شیعه و سنی فتنه دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه بوشهر گفت: اتحاد و وحدت بین مسلمانان سبب ناکامی اهداف دشمنان و خنثی شدن نقشه‌های آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر عصر امروز در مراسم عزاداری ۲۸ صفر در مسجد امام جعفر صادق علیه‌السلام جزیره شیف بوشهر با تسلیت رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: وحدت اسلامی از توصیه‌ها و تأکیدات پیامبر گرامی اسلامی (ص) است.

وی گفت: مقام معظم رهبری پرچمدار وحدت در جهان اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه استان بوشهر از مناطق مهم در اتحاد و همبستگی مذاهب اسلامی است، ادامه داد: استان بوشهر در این راستا نماد وحدت و برادری و اتحاد و همبستگی است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اتحاد و انسجام اهل تشیع و تسنن در استان بوشهر به ویژه جزیره شیف بی‌نظیر و قابل تحسین است، یادآور شد: ساکنان جزیره شیف اعم از اهل تسنن و تشیع نماد وحدت در سایه ولایت در جامعه اسلامی هستند و در عرصه‌های وحدت‌افزایی در سایه ولایت‌فقیه در جامعه پیشتاز هستند.

وی بیان کرد: اتحاد و وحدت بین مسلمانان سبب ناکامی اهداف دشمنان و خنثی شدن نقشه‌های آنها است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: اتحاد شیعه و سنی نقشه دشمنان را در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان خنثی می‌کند.

مراسم سوگواری رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در جزیره شیف با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، فرماندار بوشهر، روحانیون و سایر قشرهای مردم برگزار شد و و سوگواران به عزاداری این مناسبت پرداختند.

انتهای پیام/س

نظر شما