شناسهٔ خبر: 56354966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجت‌الاسلام مظاهری: در جنگ نابرابر با دشمن فرزندان‌مان را آگاه کنیم/ پدر شهید اولادی: اراذل و اوباش از بیرون تغذیه می‌شوند

مسئول دفتر نمایندگی پادگان امام خامنه‌ای مستقر در استان فارس با اشاره به اینکه امروز سنگر تغییر کرده است، گفت: در این جنگ نابرابر با دشمن باید فرزندان‌مان را آگاه کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام مظاهری، امروز در مراسم گرامیداشت۳ شهید در استان فارس اظهار داشت: سفر اربعین و حضور ولایتمداران، نمونه‌ای از بصیرت افزایی بود که همین بصیرت افزایی، دشمن را ناامید کرد و این برای ما پیروزی است؛ چراکه اسلام به ما این ارزش را داده است.

وی ادامه داد: سنگر تغییر کرده است و در این جنگ نابرابر، هر از گاهی نیاز به غربالگری است، زیرا دشمن هوشمندانه و زیرکانه وارد شده و ما باید سعی کنیم، فرزندان خود را در مقابل هجمه‌های دشمن تقویت کنیم.

حجت الاسلام مظاهری افزود: امروز در تمام صحنه ها و میدان‌ها که نگاه می‌کنیم همه تاکتیک ها به هم نزدیک شده است و امروز جمهوری اسلامی توانست جوامع بین الملل را بیدار کند.

خون شهید اولادی، درخت اسلام را آبیاری کرد

مسئول دفتر نمایندگی پادگان امام خامنه‌ای مستقر در استان فارس با اشاره به شهادت بسیجی امیررضا اولادی ابراز داشت: امروز مکتب سلیمانی که نشأت گرفته از مکتب امامین انقلاب است، حاکم شده و امنیتی که در جمهوری اسلامی است، در هیچ کجای دنیا نیست و امروز اوج قدرت  نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه عزت را خدا به شهدا داده است، افزود: شهید امیررضا اولادی جوان ۲۴ ساله، نمونه عزت خداوند است.

وی ضمن توصیه به برادارن سپاهی گفت: بسیجیان در تمام سختی‌های نظام، سپر بلا بودند و پای ارزش های انقلاب، نظام و اسلام محکم ایستاده اند، لذا مجموعه استانداری و شورای اداری، بسیجیان را در صحنه های مختلف جذب کنند و امروز اولویت همه دستگاه‌ها باید با بسیج باشد زیرا امام و رهبری فرمودند، اگر بسیج و بسیجی نباشد آن محل بوی خوش نمی‌دهد و امروز با همت بسیج و بسیجیان عرصه های مختلف کشور رو به پیشرفت است.

اراذل و اوباش از بیرون تغذیه می‌شوند

عسکر اولادی، پدر شهید امیررضا اولادی نیز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: من ناقابل یک هدیه به رهبر عزیزمان تقدیم کردم، اراذل و اوباش از بیرون تغذیه می‌شوند و هدف آنان هم نظام و جمهوری اسلامی است و بدانند با این بی بند و باری نمی‌توانند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کنند.

مادر شهید امیررضا اولادی که معلم و استاد قرآن است نیز اظهار داشت: فرزند ما فدای ولایت و انقلاب شد.

بنابر این گزارش، صبح امروز در شیراز  پیکر مطهر ۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، تشییع شدند و مراسم ختم شهید امیررضا اولادی از شهدای اغتشاشات اخیر شیراز در حسینیه ثارالله شیراز با حضور مسئولین لشکری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما