شناسهٔ خبر: 56354783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاخیر هفت ساعته ۲ پرواز هواپیمایی وارش از فرودگاه مشهد

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی وارش از مشهد به مقاصد تهران و اصفهان با بیش از هفت ساعت تاخیر انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسن جعفری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز این شرکت به مقصد اصفهان با شماره ۵۸۵۴ قرار بود ساعت ۱۴ امروز انجام شود که به دلیل تاخیر در ورود در ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پرواز مشهد به تهران شرکت  وارش قرار بود ساعت ۱۹ انجام شود که به علت تاخیر در ورود در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه، بامداد فردا انجام خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: همچنین پرواز مشهد به تهران هواپیمایی معراج به شماره ۲۸۰۳ قرار بود در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز انجام شود اما با تاخیر در ورود مواجه شد و این پرواز نیز در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه انجام حواهد شد.

ماهانه حدود ٣٢٠ پرواز خارجی به ۱۳ مسیر از طریق فرودگاه مشهد انجام می شود که بیشترین پرواز مربوط به مسیر مشهد - نجف با حدود ١٣٠ پرواز است.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

نظر شما