شناسهٔ خبر: 56354738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

تجمع «امت رسول الله» تیر خلاصی به دل دشمنان این ملت بود

قزوین - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان اینکه تجمع «امت رسول الله» تیر خلاصی به دل دشمنان ملت بود، گفت: ملت ایران امروز رستاخیزی برپا و موازنه نبرد را به نفع جهان اسلام تغییر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی در اجتماع بزرگ «امت رسول الله» قزوین که در خیابان شهدای قزوین برگزار شد با بیان اینکه این اجتماع از جنس یوم الله ۹ دی است، اظهار کرد: همه ما در زیر پرچم اهل بیت به دور از تفرقه و در اوج وحدت هستیم.

وی افزود: امروز و تجمع «امت رسول الله» تیر خلاصی به دل دشمنان این ملت و دین بود و بدون شک با این تجمع در برابر شایعه‌پراکنی، اغواگری و اراجیف دشمن خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امروز روز اقتدار و غلبه ملت ایران بر دشمنان بود، بیان کرد: ملت ایران امروز نیز همچون گذشته رستاخیزی برپا کرده و موازنه نبرد را به نفع جهان اسلام تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه به وجود و زحمات نیروی انتظامی جان برکف افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: فلسفه وجودی بسیج و ناجا دفاع از ملت ایران و انقلاب در شرایط سخت است.

رفیعی با بیان اینکه امروز روز افول دشمن است، ادامه داد: دشمن نیز به خوبی می‌داند که در تیررس اراده پولادین شما است.

وی در پایان عنوان کرد: سربازان و فرزندان این ملت همیشه بیدار و مراقب تحرکات دشمنان هستند و در برابر نقشه‌های دشمن و مخصوصاً صهیونیست‌ها بیدار خواهند بود.

نظر شما