شناسهٔ خبر: 56354496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نزدیک او هم نبودم؛

تمجید ویژه فن‌دایک از پدیده جدید فوتبال هلند

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی و باتجربه لیورپول، به تمجید از عملکرد یورین تیمبر پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یورین تیمبر، مدافع 21 ساله و هلندی آژاکس، در سال گذشته و زیر نظر اریک تن هاخ پیشرفت فراوانی را تجربه کرد و حتی این سرمربی باتجربه امیدوار بود شاگرد خود در آژاکس را در فصل تابستان به منچستریونایتد ببرد. اما لوئیس فان خال به این بازیکن هشدار داد که نیمکت نشینی احتمالی در اولدترافورد، ممکن است موقعیتش در جام جهانی را به خطر اندازد و یورین تیمبر نیز با قبول حرف سرمربی هلند، در تیمش ماندگار شد.

البته او بعد از رد پیشنهاد یونایتد تصویری از خودش با لحن شوخی در لباس آژاکس منتشر کرد که باعث شد هواداران این تیم به او حمله کنند. عملکرد درخشان یورین تیمبر در یک سال اخیر باعث شد او نیز در کنار بازیکنانی چون فن دایک، استفان دی فرای و دالی بلیند، به یکی از گزینه های فان خال برای قرار گرفتن در ترکیب سه نفره دفاعی تیم ملی هلند تبدیل شود.

ویرژیل فن دایک گفت: "یورین تیمبر، واقعا بازیکنی حرفه ای است. من وقتی در این سن و سال قرار داشتم، حتی در نزدیکی سطح فعلی تیمبر نیز بازی نمی کردم. جز تمجید و ستایش در مورد یورین تیمبر، نمی توانم هیچ کار دیگری انجام دهم. او بازیکنی واقعا باکیفیت و البته کاملا حرفه ای است. این بازیکن از پتانسیل بالایی برخوردار است و من امیدوارم یورین تیمبر در آینده خیلی پیشرفت کند و فکر می کنم این اتفاق رخ خواهد داد."

نظر شما