شناسهٔ خبر: 56354427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لاین شمالی آزادراه های استان قزوین نیمه سنگین است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک هم اکنون در لاین شمالی آزادراه‌های استان نیمه سنگین، اما روان گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو هم اکنون ترافیک آزادراهی استان به خصوص لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج و قزوین-رشت نیمه سنگین، اما روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان، تصریح کرد: پلیس راه استان قزوین برای برقراری امنیت جاده‌ای و حفظ جان مسافران، امروز یکشنبه و سه شنبه تردد کامیون و تریلر‌های سنگین و نیمه سنگین به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی را در جاده قدیم قزوین - رشت از ساعت ۸ تا ۲۴ ممنوع اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود تا با توجه به ترافیک نیمه سنگین امروز و به خصوص برای روز سه شنبه ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کرده و هنگام سفر نیز از پارک وسایل نقلیه و استراحت در حاشیه راه به طور جدی خودداری کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی از سوی راننده و سرنشینان خودرو و در نهایت خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله موارد مهمی هستند که رانندگان بایستی نسبت به اجرای آن دقت لازم را به عمل آورند.

نظر شما