شناسهٔ خبر: 56354355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ایام دفاع مقدس:

کتاب قاصدک‌های خاموش در اصفهان رونمایی شد

کتاب قاصدک‌های خاموش پیرامون حادثه تروریستی سال ۹۷ به مناسبت چهارمین سالگرد این حادثه و همزمان با هفته دفاع مقدس در اصفهان رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اصفهان، مراسم چهارمین سالگرد حادثه تروریستی 31 شهریورماه سال 1397 در سالن کوثر اصفهان همراه با رونمایی از کتاب «قاصدک‌های خاموش« برگزار شد.

کتاب «قاصدک‌های خاموش« پیرامون حادثه تروریستی سال 97 که به قلم معصومه البرزی به نگارش درآمده و این حادثه مورد بررسی و تشریح قرار گرفته است.

 

سرباز «مجتبی محمدی« در این کتاب اتفاقات آن روز را همراه با زندگی نامه خود در قالب 80 صفحه بیان کرده که در این مجموعه گردآوری و منتشر شد.

گرامیداشت شهادت «محمد طاها اقدامی« خردسالی که در تماشای این حادثه به شهادت رسید نیز در این مراسم انجام و یاد و خاطره 23 شهید دیگر گرامی داشته شد.

 

محمد طاها اقدامی، فرزند یکی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در حین تماشای رژه نیروهای مسلح در سال 97 بر اثر برخورد تیر به شهادت رسید.

پدر این شهید خردسال در این مراسم نکوداشت به ابعاد آن حادثه اشاره کرد و گفت: دشمن از هر فرصتی برای صدمه به نظام استفاده می کند و نسبت به هیچ فردی ترحم ندارد.

 

«سعدالله اقدامی« با بیان اینکه پرونده این حادثه تروریستی در قوه قضاییه تشکیل شده، افزود: دادگاه آن بر اساس قانون باید در محل وقوع جرم یعنی ایران برگزار شود.

پایان پیام/128

نظر شما