شناسهٔ خبر: 56354280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سردار سلیمانی:

جمهوری اسلامی به مرحله بازدارندگی در مقابل دشمنان رسیده است

ایرنا

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در دوران دفاع مقدس به پیروزی رسید و با درایت مقام معظم رهبری اکنون در مقابل دشمنان به مرحله بازدارندگی رسیده است.

صاحب‌خبر -
سردار "غلامرضا سلیمانی" روز یکشنبه در یادواره ۲۶۹ شهید شهرستان دلفان با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه هرچند وقت یک بار توطئه های خود را عملیاتی می کند اما به یاری خداوند همواره توطئه های دشمنان با شکست مواجه شده است.

وی به نقش مردم لرستان در مقابله با تجزیه طلبان ضد انقلاب در کردستان اشاره کرد و گفت: با آغاز جنگ تحمیلی رشادت های لشکر ۵۷ ابوالفضل لرستان  در دوران دفاع مقدس به ویژه در عملیات کربلایی چهار تحسین برانگیز بود و موجب  تعجب فرماندهان دفاع مقدس شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در حالیکه در عملیات کربلای چهار دیگر لشکرها دچار عدم فتح شدند تنها لشکر ۵۷ توانست قلب مواضع دشمن را بشکافد و زمینه ساز عملیات پرافتخار کربلای پنج شود.

سردار سلیمانی برگزاری یادواره شهدای دلفان را پاسداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دانست و گفت: برگزاری یادوارهای شهدا جهاد جنگ تبیین است و از برگزار کنندگان یادواره این شهرستان قدردانی می کنم.

 فرماندار دلفان نیز در این یادواره به نقش مردم شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان مردمی متدین و ولایت مدار هستند که در آزمون های مختلف در دوران انقلاب سربلند بیرون آمده اند.

اصغر قهرمانی افزود : این شهرستان ۲۶۹شهید والامقام را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و جوانان در قالب گردان حمزه سیدالشهدا (ع)رشادت های فراوانی از خود به یادگار گذاشتند که عملیات غرور آفرین نصر هشت یک نمونه از این حماسه آفرینی ها است.

اجرایی سرود حماسی، نمایش و رونمایی از کتاب خیاطی که شهید شد ویژه زندگی نامه و خاطرات سردار شهید محمد علی یوسفوند از برنامه های این یادواره بود.

برچسب‌ها:

نظر شما